Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heiHei jenter
Januar 2015 <3
Ja, eg bare runder målene mine opp4 igjen
Planer i helgen?
Sent from my iPad using BV Forum
Flink du erDå har eg lagd prinsessekaken, kun pyntingen igjen og det er jo det vanskelige
Har lagd lavkarbo skumkake med bare 90 kcal, trur dere di merker forskjell??hihi redd for det
Trur eg drøyer resten av bakingen til i morgen, redd for at det skal bli dårlig til søndag
Viss ikkje eg skal hive meg rundt med resten
Det er helg, jeg skal absolutt nyte den
3-åringer er morsomme.Bursdag! 3 åring i hus på søndag
Får håpe den blir fin da , selv med huset fullt av ungerJeg skal nyte den så godt jeg kan.
Skal ha huset fult av unger i helgen
HeiHei på deg
Heihehe. Klør det i testetøsa i dag ?
hvor mange dpo er du nå?
Januar 2015 <3
Jeg klør med degKlør veldig
Er bare 6 dpo
Det skjønner jegKlør veldig
Er bare 6 dpo
Hei på dereHva er planene for kvelden?
Jeg skal se norske talenter kl.20, spise masse digg og bare lakse på sofaenOg lese babydrøm
![]()
Elsker bladet allerede!
om jeg klarer å holde meg våken til 22. så skal jeg prøve å få unna noen innlegg ...Hei på dereHva er planene for kvelden?
Jeg skal se norske talenter kl.20, spise masse digg og bare lakse på sofaenOg lese babydrøm
![]()
Elsker bladet allerede!
Deiliig og ikke ha noen planer av og tilom jeg klarer å holde meg våken til 22. så skal jeg prøve å få unna noen innlegg ...
har ingen planer i dag jeg. slappe av mest mulig
skulle ønske det var 0 planer i hele helga. i morgen er det bursdag i bhg. og søndag barnedåp...Deiliig og ikke ha noen planer av og til![]()
:/ Men det er jo koselig da. Du får bare passe på å slappe av innimellom! Her er det null planer, foruten lesing!skulle ønske det var 0 planer i hele helga. i morgen er det bursdag i bhg. og søndag barnedåp...
Jobber til 9Hei på dereHva er planene for kvelden?
![]()
Elsker bladet allerede!