Oi. Må stikke på jobbSkal jobbe lenge, men skravles litt i kveld
![]()
Flinke Molly!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi. Må stikke på jobbSkal jobbe lenge, men skravles litt i kveld
![]()
Kos deg i helgen! Og endelig skinner sola og
Taster på appen![]()
Haha. Nei HELDIGVIS ikke i familie=)Men hu som er så sur, er vel ikke i familie? Babyønske?Håper ikke det for din del. Hihi
Er heldigvis ikke familie hun som er sur daMen er jo bestevenninnen til min kommende svigerinne.
Jada. Mannen har bestemt at jeg må være med. Haha... Så da får jeg vel gjøre det da... Er heldigvis bare et døgn d er snakk om.Huff.....Dritt dame altså. Du får se hva du finner på <3 Lykke til uansett!
JAAha! Det var enda godt!!!![]()
Er ikke svigerinnen som er problemet... Så tror jeg må dra for hennes del.Har hatt litt med min svigerinne og. Jeg hadde ikke giddi å dratt om jeg var deg! Hadde følt meg så ukomfortabel.
Taster på appen![]()
Ha en fin dag og fin helg. Sikkert gøy med båttur (?).Jeg må stikke nå jeg også! Ha en fin dag, og en god helg! Jeg tviler på at jeg er mye innom, siden vi skal utpå med venner hele helgen. Jeg oppdaterer jo selvfølgelig tempen, og eventuelt med tester, hvert fall i dagboken min. Kan hende jeg sniker innom skravletråden også.![]()
God helg!!!
Satser virkelig på det.Huff, det høres virkelig ikke ut som en god person. Krysser fingrene for at du får en fin helg allikevel, hvert fall deler av den!![]()
Ha en fin dag på jobbOi. Må stikke på jobbSkal jobbe lenge, men skravles litt i kveld
![]()
Så nå at det var venninnen! Da skjønner jeg... Håper du greier å kose deg så gleder jeg meg til du etterhvert kan slenge til hun at du faktisk var gravid i tilleggEr ikke svigerinnen som er problemet... Så tror jeg må dra for hennes del.
Hihi. Hun vil vel ikke skjønne det uansett.. For hun er så rarSå nå at det var venninnen! Da skjønner jeg... Håper du greier å kose deg så gleder jeg meg til du etterhvert kan slenge til hun at du faktisk var gravid i tillegg
Taster på appen![]()
Så flink du er da. Haha, skumkake var min favoritt da jeg var liten. Konfirmasjon? Eller bursdag?Då har eg lagd prinsessekaken, kun pyntingen igjen og det er jo det vanskelige
Har lagd lavkarbo skumkake med bare 90 kcal, trur dere di merker forskjell??hihi redd for det
Trur eg drøyer resten av bakingen til i morgen, redd for at det skal bli dårlig til søndag
Viss ikkje eg skal hive meg rundt med resten
Sent from my iPad using BV Forum
Delvis avspasering herMange som har fri idag? Her er det seinvakt
Bursdag! 3 åring i hus på søndagSå flink du er da. Haha, skumkake var min favoritt da jeg var liten. Konfirmasjon? Eller bursdag?
Aha. Så gøy da.Bursdag! 3 åring i hus på søndag
Ja veldig stasAha. Så gøy da.