Molly
Med lille spira i magen <3
JaaJa, jeg håper også. Og festedipp har jeg aldri hatt før, som om jeg har det så kan jeg jo håpe at det er et ekstra godt tegn på at egget har funnet en virkelig god plass i livmoren.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaJa, jeg håper også. Og festedipp har jeg aldri hatt før, som om jeg har det så kan jeg jo håpe at det er et ekstra godt tegn på at egget har funnet en virkelig god plass i livmoren.![]()
![]()
Men hu som er så sur, er vel ikke i familie? Babyønske?Håper ikke det for din del. Hihi
JaaDet håper vi på!!

Det kan jo ikke skje? Du har jo hatt "normal" lutealfase uten crinone også.. Eller innenfor normalen. Så rart hvis du plutselig skulle få så kort lf med crinone. Det har jeg ikke noe tro på![]()
Godt dere heier på meg i galskapen, jeg føler jo at jeg nå står på en knivegg, for i verste fall har jeg jo fått tidenes korteste lutealfase med Crinone, og da blir det nok en nedtur ja.![]()
Kjedelig hvis en har slike folk i nærmeste familie ja. Veldig glad for at jeg kommer godt overens med alle i min og min mann sinÅja, nei da er det jo ikke "så ille". Det er verre om man har vanskelige personer så nært at det er familie.
Det kan jo ikke skje? Du har jo hatt "normal" lutealfase uten crinone også.. Eller innenfor normalen. Så rart hvis du plutselig skulle få så kort lf med crinone. Det har jeg ikke noe tro påDet er festedippen!

Ja er skikkelig skuffa over henne. Hun driver å ignorerer meg. Å hvor barnslig er ikke det. Var jeg som foreslo det de skal. Å jeg hadde veldig lyst å være med. Men er umulig med kneet mitt å gå i 4-5 timer med mye opp og ned stigning. Jeg klarer jo knapt 20 min på flatmark her hjemme...Er det sant?! Nå synes jeg hun dere sure frøken fryd må skjerpe seg litt. Hun tror vel du later som om du har ødelagt kneet ditt, for at du ikke gidde å være med?For ei dame... Irriterende og provoserende
![]()
Huff.....Ja er skikkelig skuffa over henne. Hun driver å ignorerer meg. Å hvor barnslig er ikke det. Var jeg som foreslo det de skal. Å jeg hadde veldig lyst å være med. Men er umulig med kneet mitt å gå i 4-5 timer med mye opp og ned stigning. Jeg klarer jo knapt 20 min på flatmark her hjemme...
GRRRRRRR......... Jeg vil heller være med mannen til Kr.sand...
Woho flott!Oppdatert 09:40.
3. Molly: 776
5. Bina: 718
6. Lykkeliten: 687
9. Sara: 569
10. Babyønske: 563
12.Liisjja: 484
19. Twinkle: 371
21. Huleboer: 342
26. Lanterne: 283
28. MSE88: 248
36. Foreløpig litt anonym: 183
Når denne dagen er over har det gått 29 % av mai.
Det tilsvarer:
- 87 av 300 innlegg
- 232 av 800 innlegg
- 494 av 1700 innlegg
Det er 11 stykker som allerede har nådd dagens mål med tanke på 1700 innlegg.
Har hatt litt med min svigerinne og. Jeg hadde ikke giddi å dratt om jeg var deg! Hadde følt meg så ukomfortabel.Ja er skikkelig skuffa over henne. Hun driver å ignorerer meg. Å hvor barnslig er ikke det. Var jeg som foreslo det de skal. Å jeg hadde veldig lyst å være med. Men er umulig med kneet mitt å gå i 4-5 timer med mye opp og ned stigning. Jeg klarer jo knapt 20 min på flatmark her hjemme...
Ja er skikkelig skuffa over henne. Hun driver å ignorerer meg. Å hvor barnslig er ikke det. Var jeg som foreslo det de skal. Å jeg hadde veldig lyst å være med. Men er umulig med kneet mitt å gå i 4-5 timer med mye opp og ned stigning. Jeg klarer jo knapt 20 min på flatmark her hjemme...
Haha. Nei sant. Det syns ikke jeg heller. Jeg kan ikke noe for det.... Men vedkommende er veldig spesiell fra før av. Alt må skje på hennes premisser. Å nå ødela jo jeg litt i planene hennes og da ble d ille....Fordi du har ødelagt kneet??? Høres jo veldig spesielt ut, man kan da ikke være sur på noen fordi de har skadet seg?![]()
Jeg vet... Men jeg blir så stressa av den dama. så frister veldig liteSkjønner deg godt. Men jeg syns du skal bite i det sure eplet, å prøve å lage en kjempe fin dag for din kommende svigerinne![]()
Krysser fingrene for det. Blir spennende å følge med de neste dagene=)Ja, jeg håper også. Og festedipp har jeg aldri hatt før, som om jeg har det så kan jeg jo håpe at det er et ekstra godt tegn på at egget har funnet en virkelig god plass i livmoren.![]()
![]()
Haha. Nei sant. Det syns ikke jeg heller. Jeg kan ikke noe for det.... Men vedkommende er veldig spesiell fra før av. Alt må skje på hennes premisser. Å nå ødela jo jeg litt i planene hennes og da ble d ille....
Kos deg i helgen! Og endelig skinner sola ogJeg må stikke nå jeg også! Ha en fin dag, og en god helg! Jeg tviler på at jeg er mye innom, siden vi skal utpå med venner hele helgen. Jeg oppdaterer jo selvfølgelig tempen, og eventuelt med tester, hvert fall i dagboken min. Kan hende jeg sniker innom skravletråden også.![]()
God helg!!!
Er heldigvis ikke familie hun som er sur daJa, skjønner det altså. Det hender jo at vi "må" bidra med litt kjedelig dugnadsarbeidet, f.eks. skulle vi det en god del forrige helg (jeg endte med å avlyse søndagen da, men men). Så jeg mente ikke sånn bestandig, men stort sett klarer vi jo å ha det lystbetont og mest hygge i helgen.
Så utrolig synd når det er familie.![]()