Felles skravle 2015

Ja, jeg håper også. Og festedipp har jeg aldri hatt før, som om jeg har det så kan jeg jo håpe at det er et ekstra godt tegn på at egget har funnet en virkelig god plass i livmoren. ;) :p
Jaa :D;) Det håper vi på!!

Men hu som er så sur, er vel ikke i familie? Babyønske? :p Håper ikke det for din del. Hihi

Åja, nei da er det jo ikke "så ille". Det er verre om man har vanskelige personer så nært at det er familie.

Jaa :D;) Det håper vi på!!

:D :Heartred

Godt dere heier på meg i galskapen, jeg føler jo at jeg nå står på en knivegg, for i verste fall har jeg jo fått tidenes korteste lutealfase med Crinone, og da blir det nok en nedtur ja. :p

:D :Heartred

Godt dere heier på meg i galskapen, jeg føler jo at jeg nå står på en knivegg, for i verste fall har jeg jo fått tidenes korteste lutealfase med Crinone, og da blir det nok en nedtur ja. :p
Det kan jo ikke skje? Du har jo hatt "normal" lutealfase uten crinone også.. Eller innenfor normalen. Så rart hvis du plutselig skulle få så kort lf med crinone. Det har jeg ikke noe tro på :D Det er festedippen!

Åja, nei da er det jo ikke "så ille". Det er verre om man har vanskelige personer så nært at det er familie.
Kjedelig hvis en har slike folk i nærmeste familie ja. Veldig glad for at jeg kommer godt overens med alle i min og min mann sin :)

Det kan jo ikke skje? Du har jo hatt "normal" lutealfase uten crinone også.. Eller innenfor normalen. Så rart hvis du plutselig skulle få så kort lf med crinone. Det har jeg ikke noe tro på :D Det er festedippen!

:Heartred

Nei, jeg håper da virkelig ikke det kan skje. Jeg har aldri hatt mindre enn 12 dager lutealfase. Det betyr tr tidligst om 5 dager, og med Crinone har det tatt 1 dag lengre den ene syklusen jeg har prøvd uten å bli gravid, så det betyr tr om 6 dager. Ikke nå.

Festedipp. Satser på det. :p

Er det sant?! Nå synes jeg hun dere sure frøken fryd må skjerpe seg litt. Hun tror vel du later som om du har ødelagt kneet ditt, for at du ikke gidde å være med? :p For ei dame... Irriterende og provoserende :p
Ja er skikkelig skuffa over henne. Hun driver å ignorerer meg. Å hvor barnslig er ikke det. Var jeg som foreslo det de skal. Å jeg hadde veldig lyst å være med. Men er umulig med kneet mitt å gå i 4-5 timer med mye opp og ned stigning. Jeg klarer jo knapt 20 min på flatmark her hjemme...
GRRRRRRR......... Jeg vil heller være med mannen til Kr.sand...

Oppdatert 09:40.

3. Molly: 776
5. Bina: 718
6. Lykkeliten: 687
9. Sara: 569
10. Babyønske: 563
12.Liisjja: 484
19. Twinkle: 371
21. Huleboer: 342
26. Lanterne: 283
28. MSE88: 248
36. Foreløpig litt anonym: 183

Når denne dagen er over har det gått 29 % av mai.

Det tilsvarer:
- 87 av 300 innlegg
- 232 av 800 innlegg
- 494 av 1700 innlegg

Det er 11 stykker som allerede har nådd dagens mål med tanke på 1700 innlegg.

Ja er skikkelig skuffa over henne. Hun driver å ignorerer meg. Å hvor barnslig er ikke det. Var jeg som foreslo det de skal. Å jeg hadde veldig lyst å være med. Men er umulig med kneet mitt å gå i 4-5 timer med mye opp og ned stigning. Jeg klarer jo knapt 20 min på flatmark her hjemme...
Huff..... :( Dritt dame altså. Du får se hva du finner på <3 Lykke til uansett!

Oppdatert 09:40.

3. Molly: 776
5. Bina: 718
6. Lykkeliten: 687
9. Sara: 569
10. Babyønske: 563
12.Liisjja: 484
19. Twinkle: 371
21. Huleboer: 342
26. Lanterne: 283
28. MSE88: 248
36. Foreløpig litt anonym: 183

Når denne dagen er over har det gått 29 % av mai.

Det tilsvarer:
- 87 av 300 innlegg
- 232 av 800 innlegg
- 494 av 1700 innlegg

Det er 11 stykker som allerede har nådd dagens mål med tanke på 1700 innlegg.
Woho flott! :D

Oi. Må stikke på jobb :D Skal jobbe lenge, men skravles litt i kveld :)

Har hatt litt med min svigerinne og. Jeg hadde ikke giddi å dratt om jeg var deg! Hadde følt meg så ukomfortabel.

Taster på appen :)

Håper helgen blir hyggeligere enn du tror! Og at du heller kan kose deg med noen av de andre du skal være sammen med en bare denne personen.

Fordi du har ødelagt kneet??? Høres jo veldig spesielt ut, man kan da ikke være sur på noen fordi de har skadet seg? :eek:
Haha. Nei sant. Det syns ikke jeg heller. Jeg kan ikke noe for det.... Men vedkommende er veldig spesiell fra før av. Alt må skje på hennes premisser. Å nå ødela jo jeg litt i planene hennes og da ble d ille....

Jeg må stikke nå jeg også! Ha en fin dag, og en god helg! Jeg tviler på at jeg er mye innom, siden vi skal utpå med venner hele helgen. Jeg oppdaterer jo selvfølgelig tempen, og eventuelt med tester, hvert fall i dagboken min. Kan hende jeg sniker innom skravletråden også. :) ;)

God helg!!!

Haha. Nei sant. Det syns ikke jeg heller. Jeg kan ikke noe for det.... Men vedkommende er veldig spesiell fra før av. Alt må skje på hennes premisser. Å nå ødela jo jeg litt i planene hennes og da ble d ille....

Huff, det høres virkelig ikke ut som en god person. Krysser fingrene for at du får en fin helg allikevel, hvert fall deler av den! :)

Jeg må stikke nå jeg også! Ha en fin dag, og en god helg! Jeg tviler på at jeg er mye innom, siden vi skal utpå med venner hele helgen. Jeg oppdaterer jo selvfølgelig tempen, og eventuelt med tester, hvert fall i dagboken min. Kan hende jeg sniker innom skravletråden også. :) ;)

God helg!!!
Kos deg i helgen! Og endelig skinner sola og :D

Taster på appen :)

Ja, skjønner det altså. Det hender jo at vi "må" bidra med litt kjedelig dugnadsarbeidet, f.eks. skulle vi det en god del forrige helg (jeg endte med å avlyse søndagen da, men men). Så jeg mente ikke sånn bestandig, men stort sett klarer vi jo å ha det lystbetont og mest hygge i helgen.

Så utrolig synd når det er familie. :(
Er heldigvis ikke familie hun som er sur da;) Men er jo bestevenninnen til min kommende svigerinne.

Back
Topp