Felles skravle 2015

Alle sa til meg at du VET du har rier.. Det var ikke sant :p plutselig var mini på vei ut og JM skjønte ingenting :p
Kvelden før vannet mitt gikk satt jeg her inne og klagde på at jeg hadde kynnere som utløste bekkenløsningen :p
I ettertid tror jeg nok det var rier..
Og jeg har gjort dette to ganger før og burde vite
 
Å hjelpes, er klokken 10 alleresde, jeg som bare har fått hjulpet mannen med de eldste, kjørt dem til skole og tog, tatt ut og inn av oppvaskmaskinen, laget/spist frokost og sloss med nettet som ikke ville fungere...

Burde vært ferdig med å rydde kjøkken og nede nå.
U ligger ute i vuggen og sover, men tror han våkner snart og da får jeg ikke gjort noe..
Elsker denne Flexi Crib'en
 
Alle sa til meg at du VET du har rier.. Det var ikke sant :p plutselig var mini på vei ut og JM skjønte ingenting :p

Tror det der er veeeldig individuelt jeg:eek: lurer på hvordan det blir her.
Smerteterskelen min har vel ikke vært den laveste generelt føler jeg...hehe
Mim søster fikk aldri rier:eek:
 
Tror det der er veeeldig individuelt jeg:eek: lurer på hvordan det blir her.
Smerteterskelen min har vel ikke vært den laveste generelt føler jeg...hehe
Mim søster fikk aldri rier:eek:
Riene var der - jeg merket det bare ikke :p ble aldri vonde. Ikke pressriene heller - og de var for korte :( men hun kom da ut likevel :D
 
Å hjelpes, er klokken 10 alleresde, jeg som bare har fått hjulpet mannen med de eldste, kjørt dem til skole og tog, tatt ut og inn av oppvaskmaskinen, laget/spist frokost og sloss med nettet som ikke ville fungere...

Burde vært ferdig med å rydde kjøkken og nede nå.
U ligger ute i vuggen og sover, men tror han våkner snart og da får jeg ikke gjort noe..
Elsker denne Flexi Crib'en
Du er så heldig som vant den :D
 
Riene var der - jeg merket det bare ikke :p ble aldri vonde. Ikke pressriene heller - og de var for korte :( men hun kom da ut likevel :D

Bra det da:) hehe
Søstra mi endte med ks hun, men det var vel delvis pga seteleie også
 
Back
Topp