Felles skravle 2015

Halloen :)

Nå ligger jeg på sofaen og ser på frikjent. Så bare første episode da det begynte, har litt å se :p

Vært oppe siden kl 6 i dag, så blir nok litt soving etterpå :p
 
God morgen jenter! Hva bringer tirsdagen til dere?
God morgen til deg også.
Her var opprinnelig planen å gjøre masse husarbeid etter jeg hadde levert mann og barn mens U fremdeles sov..
Problemet var bare at sengen fristet meg :p
Vi får se hva jeg får til etterhvert, nå må jeg prioritere frokost etterammingen
 
Wæææ!! Var å veide idag.. mini har gått opp 1,1 kg på 2 uker!!! :-O hjelp!!
 
Da var jeg ferdig hos JM.
Om 2 uker er det ny time hos legen. Å etter det er det time hos JM hver uke frem til fødsel.
 
Fetteren min og kona hans prøver å barn eller har lyst på vertfall. Så møtte jeg han i byen på lørdag, og han ville ikke se på Miley engang og nesten ikke hilse på meg. Og kona hans ble hjemme pga jeg var i byen fordi det var så sårt
Uff så kjipt :( stakkar dem, men jeg tenker at man må ikke ladet gā utover andre.
Venninnen min fant ut hun var gravid (og da det til meg med en gang) rett før jeg mistet. Selv om jeg var trist var jeg likevel khempeglad på hennes vegne og var like mye sammen med henne som vanlig
 
Uff så kjipt :( stakkar dem, men jeg tenker at man må ikke ladet gā utover andre.
Venninnen min fant ut hun var gravid (og da det til meg med en gang) rett før jeg mistet. Selv om jeg var trist var jeg likevel khempeglad på hennes vegne og var like mye sammen med henne som vanlig
Ja det har jeg vært også selvom vi har prøvd :)
 
Fetteren min og kona hans prøver å barn eller har lyst på vertfall. Så møtte jeg han i byen på lørdag, og han ville ikke se på Miley engang og nesten ikke hilse på meg. Og kona hans ble hjemme pga jeg var i byen fordi det var så sårt
På en måte skjønner jeg dem, husker hvordan jeg reagerte inni meg når en kollega ble gravid like før jeg ble gravid med frøkna, 2,5 års prøving og 3 MA'er...
Men det var der og da..
Man trekker inn pusten og gleder seg på veiene av de andre,
Syns det der var litt teit
 
Back
Topp