HemmeligG
Forumet er livet
Og her! Har tilbrakt store deler av ettermiddagen med puppen ute..Her også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og her! Har tilbrakt store deler av ettermiddagen med puppen ute..Her også..
Får håpe det hjelperI natt skal jeg prøve å la vær og pumpe og heller sove med innlegg så kanskje det stabiliserer seg litt![]()

Ja håper detFår håpe det hjelper
Det er godt å sove litt, men ble ikke mye middagslaging. Får bli i morgenDet skal jeg gjøre
Ikke gjort så mye i dag da. Sovnet visst jeg...hehe
Ble så jeg droppet det. Var så kvalm at greide ikke stå over lukta til kjøttdeig som stekteMmmm..
Det er godt det.
Kanskje jeg skal lage det til uken![]()
Uff da.Ble så jeg droppet det. Var så kvalm at greide ikke stå over lukta til kjøttdeig som stektefår ta det i morgen. Har kommet meg på jobb nå
![]()
Så fantastiskFor en fantastisk kveld dette har vært.
Ulrik har hittil bare smilt litt en sjelden gang.
I kveld knakk han virkelig smile koden.
Han har bare ligget og smilt, viftet med armer og ben og lagd store øyne på enkelte leker .)
Han er 7 uker i dagSå fantastiskhvor mange uker er han nå igjen?
![]()
Tiden går fortHan er 7 uker i dag![]()
Så hærlig ! Her har snuppa spist og spist og gulpa opp alt igjen så jeg måtte gi både flaske og pupp etterpå. Får beskjed at jeg må komme hjem for å amme og da sover hun selvfølgeligFor en fantastisk kveld dette har vært.
Han har bare ligget og smilt, viftet med armer og ben og lagd store øyne på enkelte leker .)
Herlig da! Klarte endelig å få mini til å sovne for 30 min siden.. vært mye våken og hatt mye magevondt idag, så håper på en god natt! Nå ligger han slik: (turte ikke ta bort puta for han har våknet så lett idag)For en fantastisk kveld dette har vært.

For en fantastisk kveld dette har vært.
Hærlig.For en fantastisk kveld dette har vært.
Herlig da! Klarte endelig å få mini til å sovne for 30 min siden.. vært mye våken og hatt mye magevondt idag, så håper på en god natt! Nå ligger han slik: (turte ikke ta bort puta for han har våknet så lett idag)
God morgen jenter! Hva bringer tirsdagen til dere?