Felles skravle 2015

I natt skal jeg prøve å la vær og pumpe og heller sove med innlegg så kanskje det stabiliserer seg litt :)
 
For en fantastisk kveld dette har vært.
Ulrik har hittil bare smilt litt en sjelden gang.
I kveld knakk han virkelig smile koden.
Han har bare ligget og smilt, viftet med armer og ben og lagd store øyne på enkelte leker .)
 
For en fantastisk kveld dette har vært.
Ulrik har hittil bare smilt litt en sjelden gang.
I kveld knakk han virkelig smile koden.
Han har bare ligget og smilt, viftet med armer og ben og lagd store øyne på enkelte leker .)
Så hærlig ! Her har snuppa spist og spist og gulpa opp alt igjen så jeg måtte gi både flaske og pupp etterpå. Får beskjed at jeg må komme hjem for å amme og da sover hun selvfølgelig :p
 
For en fantastisk kveld dette har vært.
Ulrik har hittil bare smilt litt en sjelden gang.
I kveld knakk han virkelig smile koden.
Han har bare ligget og smilt, viftet med armer og ben og lagd store øyne på enkelte leker .)
Herlig da! Klarte endelig å få mini til å sovne for 30 min siden.. vært mye våken og hatt mye magevondt idag, så håper på en god natt! Nå ligger han slik: (turte ikke ta bort puta for han har våknet så lett idag) 1430770863971.jpg
 
For en fantastisk kveld dette har vært.
Ulrik har hittil bare smilt litt en sjelden gang.
I kveld knakk han virkelig smile koden.
Han har bare ligget og smilt, viftet med armer og ben og lagd store øyne på enkelte leker .)
Hærlig.
Her gliser, smiler og små-flirer hun støtt og stadig nå. Og prater masse :D

Oooo, ææææh, oh-o.. Osv :D
 
Herlig da! Klarte endelig å få mini til å sovne for 30 min siden.. vært mye våken og hatt mye magevondt idag, så håper på en god natt! Nå ligger han slik: (turte ikke ta bort puta for han har våknet så lett idag)

Så nyyyydelig liten mums du har♡
 
God morgen jenter! Hva bringer tirsdagen til dere?

God formiddag:p
Her må jeg vel prøve å få sydd litt, så jeg kan bli kvitt den stolen jeg har stående her...
 
Back
Topp