Felles skravle 2015

På en måte skjønner jeg dem, husker hvordan jeg reagerte inni meg når en kollega ble gravid like før jeg ble gravid med frøkna, 2,5 års prøving og 3 MA'er...
Men det var der og da..
Man trekker inn pusten og gleder seg på veiene av de andre,
Syns det der var litt teit
Ja det burde man, de har prøvd lenge, men aldri sjekket hvorfor det ikke klaffer, men de burde være glad
 
Ja det burde man, de har prøvd lenge, men aldri sjekket hvorfor det ikke klaffer, men de burde være glad
De burde dra og sjekke det og eventuelt få hjelp enn å grave seg ned i dette
 
Det hadde jeg ikke fått med meg.
Bra du blir tatt godt vare på, da :)
Hadde startet morkakeforløsning i uke 36 med Vesla. Endte i haste snitt.
EXU i februar 2014. Endte i haste kirurgi kl 4 på morningen. Fikk beskjed om at jeg var heldig som var på sykhuset den natta. Ellers så hadde jeg antagelig ikke våknet dagen etter. Merket ikke smertene fra indre blødninger og buken full av blod. :/
 
Fetteren min og kona hans prøver å barn eller har lyst på vertfall. Så møtte jeg han i byen på lørdag, og han ville ikke se på Miley engang og nesten ikke hilse på meg. Og kona hans ble hjemme pga jeg var i byen fordi det var så sårt

Seriøst? D syns jeg rett og slett blir for dumt altså..
 
Hadde startet morkakeforløsning i uke 36 med Vesla. Endte i haste snitt.
EXU i februar 2014. Endte i haste kirurgi kl 4 på morningen. Fikk beskjed om at jeg var heldig som var på sykhuset den natta. Ellers så hadde jeg antagelig ikke våknet dagen etter. Merket ikke smertene fra indre blødninger og buken full av blod. :/

Oi! Snakk om dramatikk! Da er d veldig bra du får hyppigere kontroller!
 
Oi! Snakk om dramatikk! Da er d veldig bra du får hyppigere kontroller!
jeg sier jo ikke nei takk.. JM spurte meg i dag hvordan jeg tenkte fremover. om 2 uker er vi der vi var da Vesla ble forløst. Å det er jo klart jeg tenker på det. Jeg vil ikke si jeg er redd.. Men litt nervøs og spendt er jeg jo.. Vil jo ikke at det skal skje noe igjen.., Å med en smerteterskel som tydeligvis er litt "offscale" så er de bekymret for at jeg ikke skal ta smertene på alvor. :p
 
jeg sier jo ikke nei takk.. JM spurte meg i dag hvordan jeg tenkte fremover. om 2 uker er vi der vi var da Vesla ble forløst. Å det er jo klart jeg tenker på det. Jeg vil ikke si jeg er redd.. Men litt nervøs og spendt er jeg jo.. Vil jo ikke at det skal skje noe igjen.., Å med en smerteterskel som tydeligvis er litt "offscale" så er de bekymret for at jeg ikke skal ta smertene på alvor. :p
Håper du merker at du føder ! :)
 
Alle sa til meg at du VET du har rier.. Det var ikke sant :p plutselig var mini på vei ut og JM skjønte ingenting :p
Glad jeg har nok, men ikke for mye:) på innimellom hun synes det kommer for fort og slepper puppen og får spruten rett i fjeset (og blir sur :p) men ikke plaget med spreng :D
Hehe såpass ja :p

Har ikke vært plaget av det på en stund, men hun spiste plutselig så lite i går kveld så da ble det sånn
 
Back
Topp