Felles skravle 2015

Heihei alle sammen! Hva gjør dere idag? Her har lillegutt sovet ganske godt i natt med kun to matpauser og ingen hyleepisoder :) så vi har vært på en totimers trilletur idag og gått 350 høydemeter! God trim for mor! :-D
 
Kan tydeligvis aldri ha nok skift :) snuppa spydde utøver hele knerten og Karoline. På klærna sine, på kjøredressen, på en lue i butikken som vi måtte kjøpe :p på vogna, dyna, vognteppe, gulpekluten på jakka mi og selvfølgelig litt på gulvet :p
 
Kan tydeligvis aldri ha nok skift :) snuppa spydde utøver hele knerten og Karoline. På klærna sine, på kjøredressen, på en lue i butikken som vi måtte kjøpe :p på vogna, dyna, vognteppe, gulpekluten på jakka mi og selvfølgelig litt på gulvet :p
Hvordan gikk det seg til ? :eek:
 
Da har jeg (endelig!!) fått kjøpt meg nye kjøkkenstoler. MEN, litt strek i regninga at de ikke kommer før til uke 27/28.. Jeg vil ha de nå!!
 
Da har jeg (endelig!!) fått kjøpt meg nye kjøkkenstoler. MEN, litt strek i regninga at de ikke kommer før til uke 27/28.. Jeg vil ha de nå!!
Så kjipt å måtte vente så lenge.
 
God morgen! I natt også har mini sovet godt! To økter på nesten 4 timer :-D ser it til at tiltakene våre har fungert!! :-D og idag smilte han for første gang!
 
Back
Topp