Felles skravle 2015

Haha! Hva slags bil har dere?
Det er en Peugeot 5008....
Hadde aldri trodd vi hadde fått plass til begge vognene ved tanke på hvor stor vognen til U er
 
Så deilig, 1 kvelden på lenge der frøkena sovner som normalt igjen etter flaske og smokke slutt. :) super happy. Deilig med litt alene tid til vanlig tid uten krig først :D
 
Vi hadde aldri hatt plass til det i lille golfen vår :p
Golf er en fantastisk bil.
Ekstremt gode kjøreegenskaper, og overraskende stor inn til å være en liten bil, men det er en liten bil..
Tror heller ikke jeg ville fått plass til alle tre bilstolene.
Skulle gjerne hatt en slik som bil nummer to.
 
Golf er en fantastisk bil.
Ekstremt gode kjøreegenskaper, og overraskende stor inn til å være en liten bil, men det er en liten bil..
Tror heller ikke jeg ville fått plass til alle tre bilstolene.
Skulle gjerne hatt en slik som bil nummer to.
Ja den er ganske romslig faktisk ! Utrolig hvor mye man får plass til hvis man vil :)
 
Lykken er stor bil når man trenger å få plass en stor Emmaljunga vogn, ei trille og X antall vesker og bager. .Vis vedlegget 114515
Imponerende!! Jeg er skeptisk på hvordan sommerferien blir når vi skal pakke to voksne, tre barn og en emmaljunga barnevogn (+ klær og utstyr til over en uke) inn i vår bil.. Jeg har sagt til de store gutta at vi ikke tar med teltet i år. Vi pleier å ta en enkelt overnattning i telt, for hyggens skyld for ungene, men jeg tviler sterkt på at vi har plass til all bagasjen som SKAL med + stort seksmannstelt + soveposer og liggeunderlag :p
 
Imponerende!! Jeg er skeptisk på hvordan sommerferien blir når vi skal pakke to voksne, tre barn og en emmaljunga barnevogn (+ klær og utstyr til over en uke) inn i vår bil.. Jeg har sagt til de store gutta at vi ikke tar med teltet i år. Vi pleier å ta en enkelt overnattning i telt, for hyggens skyld for ungene, men jeg tviler sterkt på at vi har plass til all bagasjen som SKAL med + stort seksmannstelt + soveposer og liggeunderlag :p
Kanskje investere i en takboks?
 
Jippi.
Vet dere hva Ulrik klarte i natt, sove 6 timer i strek :)
Det var veldig deilig.

I dag skal vi på 6 uker-kontroll, gleder meg veldig.
Hva er deres planer for dagen?

Så bra da! :) 6timer i strekk er jo ikke ille :)
Lykke til på kontroll idag!
Jeg skal kjøre gubben til jobb, så ta en tur til byen tror jeg..bare for å vase litt rundt og kikke :)
 
Back
Topp