Felles skravle 2015

Ååå så jeg håper snuppa her også kan bruke str 50 :p Har kjøpt en del av det :p
Mine pleier å bruke den størrelsen relativt lenge.
Eldste brukte den til han var 2 måneder..
 
Så sover (overtøtte) mini på n'te time, etter en litt urolig natt... Vi har vært hos legen, jeg har ryddet og vasket, men orker ikke mer rydding og vasking av dette rotehuset. Trenger noe å til å distrahere meg med.. Sååå, hvordan går det her inne? :D Noen som kan komme med noen middagstips til i kveld? :)
 
Så sover (overtøtte) mini på n'te time, etter en litt urolig natt... Vi har vært hos legen, jeg har ryddet og vasket, men orker ikke mer rydding og vasking av dette rotehuset. Trenger noe å til å distrahere meg med.. Sååå, hvordan går det her inne? :D Noen som kan komme med noen middagstips til i kveld? :)
Skal lage en pasta saus av karbonadedeig, boks tomater, løk, hvitløk, paprika, sopp, litt matfløte og krydder, og ha over fersk spagetti
 
Tror kankje jeg ender opp med spagetthi her også.. Ganske sikker på at vi har det vi trenger i huset ;)

Er generelt ganske matlei for tiden. Eneste jeg vil ha er snop og søtsaker :(
Jeg er ikke lei av mat, men lei av å lage middager med gutten i puppen på et kjøkken jeg aldri får tid til å få ordentlig ryddig
 
Hei hei alle sammen!!

Hadde vært gøy å få opp aktivitetsnivået her inne igjen! :)

Noen som har fine planer for uka her?

Jeg skal kjøpe meg nye kjøkkenstoler, skal kjøpe nytt spisebord til å ha på verandaen og baden baden stoler til verandaen. :)

På fredag skal vi kjøre til campingvogna for første gang. Spent på d :)

Og på lørdag har jeg bursdag gitt :p
Trilling, kosing og bæring av baby og kanskje litt husarbeid. Ingen spesielle planer :D
 
Hei hei alle sammen!!

Hadde vært gøy å få opp aktivitetsnivået her inne igjen! :)

Noen som har fine planer for uka her?

Jeg skal kjøpe meg nye kjøkkenstoler, skal kjøpe nytt spisebord til å ha på verandaen og baden baden stoler til verandaen. :)

På fredag skal vi kjøre til campingvogna for første gang. Spent på d :)

Og på lørdag har jeg bursdag gitt :p

Håpar på å få ut twinsa før veka er omme. Er sååå lei av å gå gravid!! :p Berre skit for tiden. Trudde det var noko i gang i helga, så var på sjukehuset på laurdag og var over til søndagen. Men det dabba sjølvsagt av etter natta med sovemedisin og smertestillande :(
Men den var vistnok nyttig alikavel sa legen, for eg var veldig låg på Hb og måtte få 2 liter blod før eg fekk reisa heim.

Så, no driter eg litt i rygg og bekken vondter og gjer litt husarbeid i håp om å hjelpa kroppen igang :)
 
Hei hei alle sammen!!

Hadde vært gøy å få opp aktivitetsnivået her inne igjen! :)

Noen som har fine planer for uka her?

Jeg skal kjøpe meg nye kjøkkenstoler, skal kjøpe nytt spisebord til å ha på verandaen og baden baden stoler til verandaen. :)

På fredag skal vi kjøre til campingvogna for første gang. Spent på d :)

Og på lørdag har jeg bursdag gitt :p
Vi skal skriver kontrakt på den nye leiligheten i morgen og så er det bursdagsfeiring på jentungen både fredag og søndag :) eller er det få planer, mulig vi drar på Leos en dag denne uka :)
 
Håpar på å få ut twinsa før veka er omme. Er sååå lei av å gå gravid!! :p Berre skit for tiden. Trudde det var noko i gang i helga, så var på sjukehuset på laurdag og var over til søndagen. Men det dabba sjølvsagt av etter natta med sovemedisin og smertestillande :(
Men den var vistnok nyttig alikavel sa legen, for eg var veldig låg på Hb og måtte få 2 liter blod før eg fekk reisa heim.

Så, no driter eg litt i rygg og bekken vondter og gjer litt husarbeid i håp om å hjelpa kroppen igang :)

Oioi! Bra du fikk blod da! Sender fødestøv til deg og håper d blir som du håper :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp