Felles skravle 2015

Så bra da! :) 6timer i strekk er jo ikke ille :)
Lykke til på kontroll idag!
Jeg skal kjøre gubben til jobb, så ta en tur til byen tror jeg..bare for å vase litt rundt og kikke :)
Ikke ille i det hele tatt.
Håper han fortsetter med det.
Jeg fikk riktignok ikke 6 timer i strekk da jeg måtte en liten tur til frøkna, men er ikke sikker på om det teller siden jeg brukte mye mindre tid der enn jeg ellers ville ha brukt på ammingen
 
Jippi.
Vet dere hva Ulrik klarte i natt, sove 6 timer i strek :)
Det var veldig deilig.

I dag skal vi på 6 uker-kontroll, gleder meg veldig.
Hva er deres planer for dagen?
Flinke Ulrik! :)

Vi er innlagt på sykehuset, mini fikk feber i går så vi har tilbragt natta her. Han har fortsatt feber, men de finner ingenting alvorlig galt, så jeg krysser fingrene for at han bare er forkjøla. Venter på ny legevisitt kl 10 nå.
 
Jippi.
Vet dere hva Ulrik klarte i natt, sove 6 timer i strek :)
Det var veldig deilig.

I dag skal vi på 6 uker-kontroll, gleder meg veldig.
Hva er deres planer for dagen?
Så deilig da :) Lykke til på kontroll med Ulrik.

I dag skal jeg søke om pass til mini. Blir spennende å se hvor strenge de er med bilde hans. Det er jo sykt mange krav til bilde, som er nesten umulig å få til av en baby :p
 
Flinke Ulrik! :)

Vi er innlagt på sykehuset, mini fikk feber i går så vi har tilbragt natta her. Han har fortsatt feber, men de finner ingenting alvorlig galt, så jeg krysser fingrene for at han bare er forkjøla. Venter på ny legevisitt kl 10 nå.
Uffda! God bedring til mini :)
 
Da ligger eg heime med litt sammentrekningar pga ballong :) På kontrollen i dag hadde eg plutseleg 2+ i urinen og sia eg er 37+2 og skulle bli satt igang førstkomande mandag, såg dei ingen grunn til å vente. Wuhuu :)
 
Da ligger eg heime med litt sammentrekningar pga ballong :) På kontrollen i dag hadde eg plutseleg 2+ i urinen og sia eg er 37+2 og skulle bli satt igang førstkomande mandag, såg dei ingen grunn til å vente. Wuhuu :)
Så morro :) lykke til !!
 
Da ligger eg heime med litt sammentrekningar pga ballong :) På kontrollen i dag hadde eg plutseleg 2+ i urinen og sia eg er 37+2 og skulle bli satt igang førstkomande mandag, såg dei ingen grunn til å vente. Wuhuu :)
Lykke til :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp