Felles skravle 2015

Hjelper å ha hund! Han har ikke fått lang tur på flere uker, så det var deilig for samvittigheta! :)
Her varierer det veldig hvor flink jeg er.
Kan være flink flere dager i strekk bare for så å "glemme" det
 
Merker at man rekker mye mindre når man har en liten en.. alt tar så mye lengre tid og man kan ikke bare reise ut når som helst og gjøre alt man burde ha gjort på en gang
Både og..
Dørstokk-milen for å komme seg ut har blitt lenger, men dersom vi kommer oss ut på en liten tur sover han så godt i vognen, også etter vi kommer hjem.
Siden han da sover i vognen og ikke på fanget mitt får jeg gjort mer :rolleyes:
 
Her kommer de ikke opp selv om jeg har skrudd de på :D men er vel ikke så viktig. Har ryddet litt i hus, må støvsuge å vaske litt. Trengs så absolutt nå
 
Både og..
Dørstokk-milen for å komme seg ut har blitt lenger, men dersom vi kommer oss ut på en liten tur sover han så godt i vognen, også etter vi kommer hjem.
Siden han da sover i vognen og ikke på fanget mitt får jeg gjort mer :rolleyes:
Her sover han mye i nestet.. men tenkte mer på ærend osv.. hrr om dagen fikk jeg faktisk blandet støp til gangen mens sambo bærte og fikk helt utover.. flaks som vi har så sov han hele tiden.. man blir i alle fall effektiv når man førdt begynner :)
 
Det er ikke lenge til:)
Alt bra med deg?
Ja, har hatt en fin periode nå. Litt kvalm i går og i dag, så håper ikke det er hyperremesisen som er på vei tilbake.... Krysser alt som krysses kan for at de neste ukene blir bra og at vi plutselig er i Juli :D
 
Ja, har hatt en fin periode nå. Litt kvalm i går og i dag, så håper ikke det er hyperremesisen som er på vei tilbake.... Krysser alt som krysses kan for at de neste ukene blir bra og at vi plutselig er i Juli :D
Lite spørsmål.
Du har jo hyperremesis i dette svangerskapet, dersom du skulle få et barn til vil du få det da også, eller kan du klare å slippe unna i senere svangerskap?
 
Lite spørsmål.
Du har jo hyperremesis i dette svangerskapet, dersom du skulle få et barn til vil du få det da også, eller kan du klare å slippe unna i senere svangerskap?
Jeg hadde det med nr 1 også.... men med nr 1 kastet jeg opp konstant. Denne gangen har jeg ikke kastet opp så mye, men vært kvalm fra uke 6 til uke 18. Sist var jeg kvalm til uke 21/22. Vet at det er mulig, hvertfall i følge hyperremesis gruppen på face, men jeg vet ikke om jeg tørr håpe... blir nok 4 år til en event. nr 3 kommer...
 
Har i grunnen ikke noe stor mage. Men er større nå enn med storebror :) Gleder meg veldig til å bli ferdig da. Begynne å "leve" litt igjen. Alt bra der?
Alt bra her.
U er 6 uker i dag. Tiden flyr veldig fort.
Syns han begynner å bli "stor", må snart pakke bort str. 50 klær for aller siste gang (vemodig)
 
Jeg hadde det med nr 1 også.... men med nr 1 kastet jeg opp konstant. Denne gangen har jeg ikke kastet opp så mye, men vært kvalm fra uke 6 til uke 18. Sist var jeg kvalm til uke 21/22. Vet at det er mulig, hvertfall i følge hyperremesis gruppen på face, men jeg vet ikke om jeg tørr håpe... blir nok 4 år til en event. nr 3 kommer...
Du kan se det positive i det..
Du er bedre denne gang enn forrige..
 
Back
Topp