Heldig!Stellevesken fra storsak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig!Stellevesken fra storsak
Ja, den har jeg lyst på!Heldig!
Ja, det tar tid daNei, jeg bruker ca en halvtime når det er trafikk, 20 min til vanlig.
Vi er bare så treige på morgenen, det tar over en time, rundt halvannen til tider, å vaske og kle på og ordne matpakker, også husker jeg oftest ikke å lete frem klær på kvelden, og ja.. To store, to små og en hund. Vi bruker tid.
Jeg vil helst være på jobb 7.30 siden jeg går ca 1530 for å hente unger
De er kjempefine.. men ser ikke for meg mannen gå rundt m den..Ja, den har jeg lyst på!
Jeg vant jo en i vår, men jeg vil ha en til..
Den jeg vant som stelleveske, og ei litt annen som jobbveske

Toast-jern 

Veldig fort!Ja, det tar tid da. Klokka går så fort på morran
![]()
Det gjorde ikke mannen med den andre heller, den røde vi har fra før. Dvs, han hadde den vel på vogna når han gikk til hs, men det var jo bare et par ganger i hans permisjon...De er kjempefine.. men ser ikke for meg mannen gå rundt m den..
Hehe.. okDet gjorde ikke mannen med den andre heller, den røde vi har fra før. Dvs, han hadde den vel på vogna når han gikk til hs, men det var jo bare et par ganger i hans permisjon...
Uff da.Forkjølet og uggen i dag. Kvaalm av å være ekkel i halsen.
Drar hjem fra jobb om en times tid. Orker ikke slite meg ut når det er så lite skryt å få![]()
Vet hvordan du har det.. kjenner kvalmen er mer intens av halsvondt og halstabletter..Forkjølet og uggen i dag. Kvaalm av å være ekkel i halsen.
Drar hjem fra jobb om en times tid. Orker ikke slite meg ut når det er så lite skryt å få![]()
TakkUff da.
Masse god bedring
Aldri blitt kvalm av halsvondt før. Merklig følelse :/Vet hvordan du har det.. kjenner kvalmen er mer intens av halsvondt og halstabletter..
God bedring!
Ferdig 15:30?Lyst hjem.
Lenge igjen.
Mellom da og 16. Vi får seFerdig 15:30?
Er ikke sååå lenge igjen daMellom da og 16. Vi får se