Neeei... tr skulle jo ikke komme denne mnd...God morgen. Fikk besøk av tr på morgen, så der røk sjangens på aug baby
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei... tr skulle jo ikke komme denne mnd...God morgen. Fikk besøk av tr på morgen, så der røk sjangens på aug baby
![]()
JobbGod morgen
Planer for dagen?
:-(God morgen. Fikk besøk av tr på morgen, så der røk sjangens på aug baby
![]()
Jeg har også lært det magiske ordet.Jr har lært seg å trykka på dei riktige knappane: stod i senga og sa mamamamamamaDa må eg jo henta han
![]()
NeiNeeei... tr skulle jo ikke komme denne mnd...
Her kom lille gutt kl 05.30 og lurte på om der var morran. Nei, det er midt på natta sa jegJeg har også lært det magiske ordet.
Kalender.
Da spretter ungene opp fra puta. Trøtt som en dupp og muligens ikke hørt et ord jeg sa før eller etter, men kalender!
5:30 spilte telefonen min for meg.Her kom lille gutt kl 05.30 og lurte på om der var morran. Nei, det er midt på natta sa jeg. Så han la seg igjen og spratt opp lår jeg sto opp 07.20
. He he
.
Utenom tirsdag, da svømmer jeg 7.205:30 spilte telefonen min for meg.
Det er morgen da på tirsdag. Resten av uka 5:45. 7.20 skal jeg helst være så godt som fremme på jobb
Hva vant du?Tusen takk![]()
Ja, det er tidlig5:30 spilte telefonen min for meg.
Det er morgen da på tirsdag. Resten av uka 5:45. 7.20 skal jeg helst være så godt som fremme på jobb
Tidlig oppe du.!5:30 spilte telefonen min for meg.
Nei, jeg bruker ca en halvtime når det er trafikk, 20 min til vanlig.Ja, det er tidlig. Har du lang vei til jobb? Den nye jobben kan jeg stå opp 06.00 når jeg begynner 07.30, må også være der senest 07.20 så jeg får skiftet. Men nå som jeg jobber på sykehuset må jeg stå opp 05.45 når jeg begynner 07.30..
Ja, for som sagt, vi er treige på morgenen. Trøtte...Tidlig oppe du.!
Hadde muligens ikke funka etter ei stund, blitt vant til det? Magien i desember er jo spesiell fordi det er et år siden sistDet skulle vært kalender hele året i grunn..
Stellevesken fra storsakHva vant du?
Trøtte er vi her også, derfor er regelen skal man sove lenge må man være kjappe. Det har poden heldigvis skjønt.Ja, for som sagt, vi er treige på morgenen. Trøtte...
hadde nok fungrt her tipper jegHadde muligens ikke funka etter ei stund, blitt vant til det? Magien i desember er jo spesiell fordi det er et år siden sist
Det har ikke engang jeg eller mannen skjønt, så her er det tidlig opp som gjelderTrøtte er vi her også, derfor er regelen skal man sove lenge må man være kjappe. Det har poden heldigvis skjønt.