Samme her. 2 t igjen her.Lyst hjem.
Lenge igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. 2 t igjen her.Lyst hjem.
Lenge igjen.
2-2,5 time.Er ikke sååå lenge igjen da![]()
Sår hals kan jeg kjenne meg igjen i.2-2,5 time.
Syk datter som er mammajente hjemme, håp om brev fra gyn i postkassa, sår hals... Og nok oppgaver til å sitte her til i kveld. Det blir kveldsjobb en times tid når ungene er i seng
Takk det sammeSår hals kan jeg kjenne meg igjen i.
God bedring![]()
God bedring til deg og lille jenta di2-2,5 time.
Syk datter som er mammajente hjemme, håp om brev fra gyn i postkassa, sår hals... Og nok oppgaver til å sitte her til i kveld. Det blir kveldsjobb en times tid når ungene er i seng
Hva driver du med i dag Lillefrø15?God bedring til deg og lille jenta di![]()
Ligger på sofaen og kjenner på turnoppvisning i magen. Du da?HeisannHva driver dere med i dag da?
Sitter her med 2 hunder på fanget. Klikker meg gjennom noen julekalendere på nettLigger på sofaen og kjenner på turnoppvisning i magen. Du da?
Akkurat nå sitter jeg i sofaenHva driver du med i dag Lillefrø15?
Noen gode kalendere med bra premier å anbefale?Sitter her med 2 hunder på fanget. Klikker meg gjennom noen julekalendere på nett![]()
Ligger på sofaen med forkjølelse - og turnshow i magenAkkurat nå sitter jeg i sofaen. Gjør vært på koselig lunsj hos m&m mini
. Skal vaske klær og gjøre rent 1 etg
. Også gå en tur med en venninne i kveld, bare ikke de dumme tr smertene tar deg opp.
Du da?![]()
Babyverden sin er jo veldig braNoen gode kalendere med bra premier å anbefale?
BV har jeg deltatt i, men det er vel igrunn den enesteBabyverden sin er jo veldig braEllers liker jeg godt startour, apollo, expert, filmweb
![]()
Ikke vært med der jeg, pga... Vel, jeg trenger ikke ammepute.BV har jeg deltatt i, men det er vel igrunn den eneste![]()
Ammepute har jeg ikke, så kunne vært greit å vunnet detIkke vært med der jeg, pga... Vel, jeg trenger ikke ammepute.
Har sånnsett ikke jeg heller, men...Ammepute har jeg ikke, så kunne vært greit å vunnet det![]()
Fine premierBV har jeg deltatt i, men det er vel igrunn den eneste![]()
JaFine premier![]()
HeisannHva driver dere med i dag da?