BV har jeg deltatt i, men det er vel igrunn den eneste![]()
Samme her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BV har jeg deltatt i, men det er vel igrunn den eneste![]()
HurraLogge av kontormaskinen, fjerne medflytningen av kontortelefonen til mobilen..
Da var dagen min ferdig![]()
Og siden jeg har hjemmekontor i dag, har jeg ingen reisevei hjem.Hurra![]()
Skal du bort siden du ikke får spist sammen med dem?Og siden jeg har hjemmekontor i dag, har jeg ingen reisevei hjem.
Hadde også en "holde-i-hånden" person på telefon for litt siden, og da fikk jeg satt over middagen.
Skal til å spise litt snart siden jeg ikke vil få tid til å spise sammen med resten av familien.
Det skal være juleavslutning på skolen til eldsten i dag, og jeg skal være der en time før for å ordne i stand.Skal du bort siden du ikke får spist sammen med dem?
StemmerDet skal være juleavslutning på skolen til eldsten i dag, og jeg skal være der en time før for å ordne i stand.
Det er jo derfor jeg drev og lagde julepynt i går og har bakt kake i helgen![]()
Sikkert.Stemmer
Det blir sikkert kjekt![]()
Nå hørtes det bare slitsomt utSikkert.
Må ta bussen ned med kynner-mage og bekkenvondt.
Styre og ordne en time, så 2 timer smilende mor for deretter å rydde...
Og jeg som må rydde gangen i kveld siden vi får et lite besøk i morgen
Gjør det det tar jeg frøkna under armen og ber mannen og gutten ta bussen, eventuelt finne noen andre å sitte på med, og drar hjem med unnskyldningen at det er sent for henneNå hørtes det bare slitsomt ut
Håper det ikke blir for ille
Hørtes ut som en god planGjør det det tar jeg frøkna under armen og ber mannen og gutten ta bussen, eventuelt finne noen andre å sitte på med, og drar hjem med unnskyldningen at det er sent for henne
Og tror du ikke den h*** bussen kjørte 2 minutter for tidlig.Hørtes ut som en god plan![]()
Så frustrerende! Hater kollektivtransport innimellom!Og tror du ikke den h*** bussen kjørte 2 minutter for tidlig.
Å gå 1,5 km nedoverbakke i snø passet meg ikke
Det hørtes ikke godt ut!Og tror du ikke den h*** bussen kjørte 2 minutter for tidlig.
Huff.. kjenner jeg er sliten selv..! Fri imorra heldigvisFytterakker for en dag, Fristende å legge meg og sove helt til i morgen
Snø!? Har dere det og?Og tror du ikke den h*** bussen kjørte 2 minutter for tidlig.
Jeg må bare bake kake.Fytterakker for en dag, Fristende å legge meg og sove helt til i morgen
Julebord på en onsdag?Jeg må bare bake kake.
Og jobbe en time.
Og finne frem klær og sminke til i morgen siden jeg ikke drar hjem mellom jobb og julebord.
Såå skal jeg sove.