Felles skravle 2015

Jr har lært seg å trykka på dei riktige knappane: stod i senga og sa mamamamamama ❤️ Da må eg jo henta han :P
Jeg har også lært det magiske ordet.

Kalender.

Da spretter ungene opp fra puta. Trøtt som en dupp og muligens ikke hørt et ord jeg sa før eller etter, men kalender!

Jeg har også lært det magiske ordet.

Kalender.

Da spretter ungene opp fra puta. Trøtt som en dupp og muligens ikke hørt et ord jeg sa før eller etter, men kalender!
Her kom lille gutt kl 05.30 og lurte på om der var morran. Nei, det er midt på natta sa jeg:p. Så han la seg igjen og spratt opp lår jeg sto opp 07.20:). He he:).

Her kom lille gutt kl 05.30 og lurte på om der var morran. Nei, det er midt på natta sa jeg:p. Så han la seg igjen og spratt opp lår jeg sto opp 07.20:). He he:).
5:30 spilte telefonen min for meg.

Det er morgen da på tirsdag. Resten av uka 5:45. 7.20 skal jeg helst være så godt som fremme på jobb

Det er morgen da på tirsdag. Resten av uka 5:45. 7.20 skal jeg helst være så godt som fremme på jobb
Utenom tirsdag, da svømmer jeg 7.20

Ja, det er tidlig:o. Har du lang vei til jobb? Den nye jobben kan jeg stå opp 06.00 når jeg begynner 07.30, må også være der senest 07.20 så jeg får skiftet. Men nå som jeg jobber på sykehuset må jeg stå opp 05.45 når jeg begynner 07.30..

Ja, det er tidlig:o. Har du lang vei til jobb? Den nye jobben kan jeg stå opp 06.00 når jeg begynner 07.30, må også være der senest 07.20 så jeg får skiftet. Men nå som jeg jobber på sykehuset må jeg stå opp 05.45 når jeg begynner 07.30..
Nei, jeg bruker ca en halvtime når det er trafikk, 20 min til vanlig.

Vi er bare så treige på morgenen, det tar over en time, rundt halvannen til tider, å vaske og kle på og ordne matpakker, også husker jeg oftest ikke å lete frem klær på kvelden, og ja.. To store, to små og en hund. Vi bruker tid.

Jeg vil helst være på jobb 7.30 siden jeg går ca 1530 for å hente unger

Det skulle vært kalender hele året i grunn..
Hadde muligens ikke funka etter ei stund, blitt vant til det? Magien i desember er jo spesiell fordi det er et år siden sist

Trøtte er vi her også, derfor er regelen skal man sove lenge må man være kjappe. Det har poden heldigvis skjønt.
Det har ikke engang jeg eller mannen skjønt, så her er det tidlig opp som gjelder

Back
Topp