Så koselig, da.Akkurat spist frokost. Får besøk kl 12 så må rydde litt!![]()
Her er alle med unntak av eldsten syke.
Gruer meg til å dra for å handle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig, da.Akkurat spist frokost. Får besøk kl 12 så må rydde litt!![]()
Fins ingen bedre måteSå koselig morgen og koselig å våkne til da!![]()
![]()
Greit å slippe å reise med taxi (mannen tok ikke lappen før et halvt år senere) og i det hele tatt ut, det var iskald februar.Spennende. Hvordan var det i forhold til på sykehuset?![]()
Misunner de som har muligheten til det.Greit å slippe å reise med taxi (mannen tok ikke lappen før et halvt år senere) og i det hele tatt ut, det var iskald februar.
Fint å være hjemme, særlig etterpå. Og i ventetiden.
Jo, jeg gjør det gjerne igjen.
Vi skal og handle når hun kommer. Mat til i kveldSå koselig, da.
Her er alle med unntak av eldsten syke.
Gruer meg til å dra for å handle
Skal handle for hele uken, burde også ha tatt en tur på sentret med det tror jeg rett og slett jeg ikke orker.Vi skal og handle når hun kommer. Mat til i kveld![]()
Vi skal bare en snartur på butikken, så blir det å være her hjemme resten av dagenSkal handle for hele uken, burde også ha tatt en tur på sentret med det tror jeg rett og slett jeg ikke orker.
Meget slappHvordan har helgen vært så langt damer? Her har vi kommet oss inn på hotellet. Og må vel ut i butikkene å se![]()
Har du blitt værre?Meget slapp![]()
Har du blitt værre?
Deilig det også...Ikke så veldig, men kan ha en slapp helg for det![]()
Skal hive meg i dusjen jeg og begynne og ordne meg til julebordet i kveld... så leng mellom at jeg er ute at det kreves litt forbredelseNei, da er mannen oppe, så da må jeg komme meg i butikken
Jeg skal bare spise først, så går jeg igang også...Skal hive meg i dusjen jeg og begynne og ordne meg til julebordet i kveld... så leng mellom at jeg er ute at det kreves litt forbredelse![]()
Skal dere også på julebord i kveld?Jeg skal bare spise først, så går jeg igang også...
På et vis. Det er familie /venner, fire par, ut og spise og samles hos en av oss etterpå. De kaller det julebord, men er jo ikke klassisk julebord da. Det skal vi neste helg.Skal dere også på julebord i kveld?
Vennejulebord.På et vis. Det er familie /venner, fire par, ut og spise og samles hos en av oss etterpå. De kaller det julebord, men er jo ikke klassisk julebord da. Det skal vi neste helg.