Felles skravle 2015

Haha, tenk om hun måtte ha tatt på dem eller lekt med de da :p
Hun vil fylle dem med godter og gi dem kos..

Vi var på ferie sammen i 1 uke for 1,5 år siden.

- Hun hjalp oss aldri om morgenen, hun måtte da sove
- Hjalp aldri til med kveldsstellet
- Hjalp aldri til med middagen
- Skiftet aldri en eneste bleie
- Ble barna vanskelige, gikk hun ut og tok en røyk.
- Vi fikk aldri noe barnefri i det hele tatt

Kjære vene ... :o Det var litt, ja... Skal ikke si noe jeg :p

Sånn kommer min svigermor til å bli. Sånn er hun av type. Men det er helt greit. Vil ikke ha henne her:p

I seng selv om jeg ikke er trøtt, måtte ut av sofaen og strekke ut ryggen. Satt i sofaen fra 13 - 22 :p hatt besøk av en venninne. Så nå var det greit med forrandring:)

I seng selv om jeg ikke er trøtt, måtte ut av sofaen og strekke ut ryggen. Satt i sofaen fra 13 - 22 :p hatt besøk av en venninne. Så nå var det greit med forrandring:)
Jeg har akkurat sendt mannen i dusjen siden han er så tett, skal selv ta en tur etterpå.
Er ikke så glad i å dusje for tiden, gutten blir helt vill av at jeg dusjer, og akkurat når jeg er det kunne jeg egentlig godt ha tenkt meg å være i fred :P

Jeg har akkurat sendt mannen i dusjen siden han er så tett, skal selv ta en tur etterpå.
Er ikke så glad i å dusje for tiden, gutten blir helt vill av at jeg dusjer, og akkurat når jeg er det kunne jeg egentlig godt ha tenkt meg å være i fred :P
Her merker jeg heldigvis ikke no særlig når jeg er i dusjen

Mamma her vært barnevakt for barna flere ganger, og skifter gjerne bleie selv om vi er der, og det er "ikke snakk om" at vi får lese natta historie for dem når vi er på besøk, det skal hun gjøre :)
Slik er jeg oppvokst med at både mormor&morfar og farmor&farfar var. Så jeg synes det er trist mitt barn ikke skal få oppleve dette.

Ikke får hun noe farfar heller da sambo ikke har møtt sin far noen gang.

Slik er jeg oppvokst med at både mormor&morfar og farmor&farfar var. Så jeg synes det er trist mitt barn ikke skal få oppleve dette.

Ikke får hun noe farfar heller da sambo ikke har møtt sin far noen gang.

Farfar bor 120 mil fra oss og møtes nesten aldri.
Han har heller aldri passe, eller skiftet bleie når vi har vært på besøk.
Men han leker med den, er sammen med dem og oppfører seg ellers som en bestefar.
Min far døde dessverre lenge før mine barn kom til verden, så han har ikke hatt sjansen

Nå sitter jeg her, klokken 05:30 og har vært oppe siden 04:00 siden frøkna syns det var en fin tid å kalle morgen, og lurer på hvordan i alle dager mannen klarte å overtale meg til en til :P

Back
Topp