Felles skravle 2015

Spennende. Hvordan var det i forhold til på sykehuset?:)
Greit å slippe å reise med taxi (mannen tok ikke lappen før et halvt år senere) og i det hele tatt ut, det var iskald februar.

Fint å være hjemme, særlig etterpå. Og i ventetiden.

Jo, jeg gjør det gjerne igjen.

Greit å slippe å reise med taxi (mannen tok ikke lappen før et halvt år senere) og i det hele tatt ut, det var iskald februar.

Fint å være hjemme, særlig etterpå. Og i ventetiden.

Jo, jeg gjør det gjerne igjen.
Misunner de som har muligheten til det.
Hadde lyst til det sist da vi der vi bodde før hadde et enormt badekar, men det var ikke aktuelt overhode ved tanke på komplikasjoner første gang.

Hvordan har helgen vært så langt damer? Her har vi kommet oss inn på hotellet. Og må vel ut i butikkene å se :)

Skal hive meg i dusjen jeg og begynne og ordne meg til julebordet i kveld... så leng mellom at jeg er ute at det kreves litt forbredelse ;)
Jeg skal bare spise først, så går jeg igang også...

Skal dere også på julebord i kveld?
På et vis. Det er familie /venner, fire par, ut og spise og samles hos en av oss etterpå. De kaller det julebord, men er jo ikke klassisk julebord da. Det skal vi neste helg.

Men ungene er levert bort og vi er alene hjemme til etter middag i morgen!

På et vis. Det er familie /venner, fire par, ut og spise og samles hos en av oss etterpå. De kaller det julebord, men er jo ikke klassisk julebord da. Det skal vi neste helg.
Vennejulebord. :) det kan jo bli mye trivligere det :) vi kjenner ingen :) men mannen kjenner noen. Stort selskap så kan jo være at noen vi kjenner dukker opp uten at vi vet de jobber der :)

Tror dette blir gøy ja. Det er familie som jeg er vokst opp sammen med, som er venner i voksen alder.

Det neste uke er sånn kjenner ingen, men kan komme kjente. Deretter skal jeg med jobb, men det er uten partner og da er vi bare ca 15 og jeg kjenner alle

Back
Topp