Felles skravle 2015

Har veldig mye å gjøre på jobb om dagen itillegg til at det "eksploderte" i går.
Er totalt utslitt

Tvert motsatt av meg da, liiiiiiiiiite å gjøre på jobb. Neste uke blir det mer, da er det ny måned, bilag og hele pakka. Denne uka, lite å gjøre. Veldig lite.

jeg fikk forresten den reklamen nå nettopp, for en undersøkelse for de som tar mye bilder. Jeg tar ikke mye bilder.

Vi fikk ryddet og vasket mye i dag, så det var ganske så fint her. Takstmannen var veldig positiv og sa at det var gjennomgående høy standard hos oss. Veldig spent på hva vi får i takst.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

det var de, og motvillige til å legge seg. sola skinner, det er ikke lett å forklare at det "er natt nå", selv om klokka er åtte, og det er leggetid...
Nei det kan jeg forstå er vanskelig. Ikke lett å forstå det da. Nesten så jeg husker det selv fra jeg var liten...

Tvert motsatt av meg da, liiiiiiiiiite å gjøre på jobb. Neste uke blir det mer, da er det ny måned, bilag og hele pakka. Denne uka, lite å gjøre. Veldig lite.

Jeg elsker å ha mye å gjøre.
Få brukt meg litt.
Men det smalt på en måte som gir et veldig press på meg.
Litt for mange sjefer inni bildet

Vi fikk ryddet og vasket mye i dag, så det var ganske så fint her. Takstmannen var veldig positiv og sa at det var gjennomgående høy standard hos oss. Veldig spent på hva vi får i takst.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Sprnnende

Jeg elsker å ha mye å gjøre.
Få brukt meg litt.
Men det smalt på en måte som gir et veldig press på meg.
Litt for mange sjefer inni bildet

Jeg liker å ha litt mye, men ikke for mye. Liker det ikke sånn som i dag, godt det er fri i morgen, og trolig finner jeg nok å gjøre på fredag, liksom.... Det blir godt når det blir mer å gjøre neste uke.

Nei det kan jeg forstå er vanskelig. Ikke lett å forstå det da. Nesten så jeg husker det selv fra jeg var liten...

Ja, jeg både husker og skjønner, men legge seg måtte de, og trøtte var de. De er små, og det er ikke sommerferie enda.

Her er vi hos onkel utpå Vestfolds perle og koser oss :)

Taster på appen :)

Noen som kan anbefale en film? Samme hvilken sjanger.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Spennende :)

Back
Topp