De er veldig gode de jentene jeg jobber med. funnet meg knall gode kolleger.<3Så bra å høre. Å lurt å fortelle slik at de du jobber sammen med har forståelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er veldig gode de jentene jeg jobber med. funnet meg knall gode kolleger.<3Så bra å høre. Å lurt å fortelle slik at de du jobber sammen med har forståelse.
Så braDe er veldig gode de jentene jeg jobber med. funnet meg knall gode kolleger.<3
Det er veldig viktigDe er veldig gode de jentene jeg jobber med. funnet meg knall gode kolleger.<3
Ja det er det. Har ikke vært bortskjemt med det før.Det er veldig viktig
Taster på appen![]()
HippiungenI dag tjente jeg en vin på salget mitt. Så i kveld skal jeg kose meg med vin
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Haha. Ja herregud hva er det du mener tenkte jeg nå... HippiungenKjære vene jeg skulle skrive Jippi! Og det ble hippiungen ifølge mobilen
Taster på appen![]()
Jeg vel igrunn aldri skrivd hippieungen på denne mobilen før heller så skjønner ikke helt hvor den kom fraHaha. Ja herregud hva er det du mener tenkte jeg nå... Hippiungenhahaha fantastiske autocorrect
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Det fortjener du! Hørtes deilig utI dag tjente jeg en vin på salget mitt. Så i kveld skal jeg kose meg med vin
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Haha hippiungen.Jeg vel igrunn aldri skrivd hippieungen på denne mobilen før heller så skjønner ikke helt hvor den kom fra
Taster på appen![]()
Skal nyte hver eneste dråpeDet fortjener du! Hørtes deilig ut
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det klarer du, jaJeg mangler rundt 100 innlegg jeg, for å nå 1700De må jeg klare innen i morgen! For på fredag drar vi på hyttetur
![]()
Da ligger vi liktJeg mangler rundt 100 innlegg jeg, for å nå 1700De må jeg klare innen i morgen! For på fredag drar vi på hyttetur
![]()
Tittei søta <3Titt titt
Taster på appen![]()
Der hørtes absolutt ikke feil ut altså. Jeg er sulten...Titt teiNå har jeg spist nydelige hjemmelaga hamburgere med hjemmelaga dressing. Namm namm!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det burde vel gå greitJeg mangler rundt 100 innlegg jeg, for å nå 1700De må jeg klare innen i morgen! For på fredag drar vi på hyttetur
![]()