Er alle ute å nyter det fine været ikveld eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ut som en travel, men fin dag da.Å hjelpe som dere har skravla.
Ingen skravling fra meg i kveld heller gitt. Jobb, hjemom og spise middag, sykle for å se poden spille kamp, sykle hjem, dusje og på revy. Det var min dag.
Kos dere i kveld jenter![]()
Er alle ute å nyter det fine været ikveld eller?
De er nok fornøyde med å få være ute litt lengerNesten
Skal hanke inn ungene og begynne stellet. Det er mannen som skal legge unger, men han klipper gress. Så jeg kan fore dem. De er ute litt lenge, siden det er sol, og fri i morgen.
Herlig å bare sløve foran tv en ogSløver litt foran tv'n før det er kvelden på mini. Skal prøve å skravle ferdig innleggene mine i kveld, sammen med et vin glass
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
God kveldGod kveld jenter
Her er det sofaen, tv, mannen og hundene. Burde ha vasket begge badene, men orker ikke... Mannen sa han kunne gjøre det i morgen tidlig...Hva er deres planer for i kveld.
Her er det TV + potetgull + dipp + mannen.
Slappe av etter 3 veldig slitsomme dager på jobb
Her er det sofaen, tv, mannen og hundene. Burde ha vasket begge badene, men orker ikke... Mannen sa han kunne gjøre det i morgen tidlig...
Nei ikveld var det mer passe å slappe av..Det burde jeg også ha gjort + gjeste doen, men ikke i kveld..
Nei ikveld var det mer passe å slappe av..
Langhelg nå da? Eller må du på jobb på fredag og?Har veldig mye å gjøre på jobb om dagen itillegg til at det "eksploderte" i går.
Er totalt utslitt
JaDa ligger vi likthjelpe hverandre?
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Langhelg nå da? Eller må du på jobb på fredag og?
Så herlig da. Får håpe du får litt tid til å ta deg inn igjen nå daLang helg
Planleggingsdag i barnehagen på fredag, så jeg skal være hjemme og kose meg med lille frøkna
det var de, og motvillige til å legge seg. sola skinner, det er ikke lett å forklare at det "er natt nå", selv om klokka er åtte, og det er leggetid...De er nok fornøyde med å få være ute litt lenger![]()