Felles skravle 2015

Å hjelpe som dere har skravla.

Ingen skravling fra meg i kveld heller gitt. Jobb, hjemom og spise middag, sykle for å se poden spille kamp, sykle hjem, dusje og på revy. Det var min dag.

Kos dere i kveld jenter:)

Å hjelpe som dere har skravla.

Ingen skravling fra meg i kveld heller gitt. Jobb, hjemom og spise middag, sykle for å se poden spille kamp, sykle hjem, dusje og på revy. Det var min dag.

Kos dere i kveld jenter:)
Hørtes ut som en travel, men fin dag da.

Er alle ute å nyter det fine været ikveld eller?

Nesten

Skal hanke inn ungene og begynne stellet. Det er mannen som skal legge unger, men han klipper gress. Så jeg kan fore dem. De er ute litt lenge, siden det er sol, og fri i morgen.

Jeg håper å skravle i kveld da. Absolutt! Det er kjekt

Sløver litt foran tv'n før det er kvelden på mini. Skal prøve å skravle ferdig innleggene mine i kveld, sammen med et vin glass :)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

God kveld jenter

Nesten

Skal hanke inn ungene og begynne stellet. Det er mannen som skal legge unger, men han klipper gress. Så jeg kan fore dem. De er ute litt lenge, siden det er sol, og fri i morgen.
De er nok fornøyde med å få være ute litt lenger:)

Da ligger vi likt :) hjelpe hverandre?

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Ja :) Jeg kan skravle i morgen! Litt på dagen, også på kvelden regner jeg med :D Nå har jeg avtale med mannen! Vi skal se film å kose oss :)

De er nok fornøyde med å få være ute litt lenger:)
det var de, og motvillige til å legge seg. sola skinner, det er ikke lett å forklare at det "er natt nå", selv om klokka er åtte, og det er leggetid...

Back
Topp