Pay it forwardNoen som kan anbefale en film? Samme hvilken sjanger.
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pay it forwardNoen som kan anbefale en film? Samme hvilken sjanger.
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Ja, den er finPay it forward
Er den på netflix?Pay it forward
Er den på netflix?
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Er den på netflix?
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Håper mars blir mnd deresTR har reist og vi siktet oss inn på mars med større anker denne gangen
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
TR har reist og vi siktet oss inn på mars med større anker denne gangen
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Ikveld var der litt lite liv her altså. Men mange er vel på farten eller nyter det fine sommerværet vi har...
Netflix hjelper lite. Den funker ikke her i dagDet vet jeg ikke, og får ikke sjekket nå
Er her jeg. Men skjer jo ingenting her inne, så blir lite skravl.Ikveld var der litt lite liv her altså. Men mange er vel på farten eller nyter det fine sommerværet vi har...
Netflix funker ikker her heller ikke gjort på flere dager. En nabo sliter med det sammeNetflix hjelper lite. Den funker ikke her i dagda ble det ikke film alikevel da.
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Jeg er herIkveld var der litt lite liv her altså. Men mange er vel på farten eller nyter det fine sommerværet vi har...
Nei skjer veldig lite altså. Men sånn er det noen kvelder.Er her jeg. Men skjer jo ingenting her inne, så blir lite skravl.
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Ja men det er braJeg er her![]()
Så herlig, da ble de vell fornøydeJa men det er bra![]()
Idag har jeg flyttet hundene ned på det ferdige hunderommet. Fantastisk...
Sulten hele tiden jeg også.. Prøver å begrense meg med maten vil ikke bli tjukkNei skjer veldig lite altså. Men sånn er det noen kvelder.
Her er jeg skikkelig sulten, men har ikke lyst på mat... Teit problemstilling. Hadde veldig lyst på pizza da mannen hadde det. Men det kan jeg ikke spise. Å var ingenting annet som fristet. Ikke alltid like lett altså. Så jeg har spist glutenfrie havregryn med banan og havremelk på. Men er like sulten jo...
Er her jeg. Men skjer jo ingenting her inne, så blir lite skravl.
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()