Nei, det så ut som han skulle drukne i puppen min også utenPrøver litt allerede vi.. Bare for å venne han til det å suge, men jeg bruker skjold jeg også - har ikke kjangs uten..
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det så ut som han skulle drukne i puppen min også utenPrøver litt allerede vi.. Bare for å venne han til det å suge, men jeg bruker skjold jeg også - har ikke kjangs uten..

Å for en herlig klump ♥ Ser ut som om han nøt å bade. Får dere kose masse med han?
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Ja får kose masse med han, så mye vi vil
Vi bader han og steller han selv, plukker han opp når vi vil... Han ligger på brystet mitt stort sett hele tiden når jeg er på sykehuset![]()

Stoooor jubel!!
I dag er Felix 3 uker gammel og har akkurat passert 2000gr
Han er flink til å spise selv nå og klarer å spise så store mengder at nå skal vi begynne med spisetrening!![]()
Derfor har jeg nå "flyttet" inn på sykehuset for å amme han ved hvert måltid.. Sonden og overvåkningen har de fjernet i dag, så mulig vi får ta lillegull hjem neste uke hvis spisetreningen går som planlagt *håperhåperhåper*
Legene og sykepleierne er kjempe positive og overrasket over at han klarer dette allerede mtp at han egentlig ikke er eldre enn 33uker (skulle vært i uke 33+4 i dag)..
Vis vedlegget 45560
Det er forresten opprettet en bildetråd under "våre bilder" hvis du vil legge ut et innlegg av nydelige Felix der også ♥
Kjekt å samle alle på ett sted!
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014