Felix <3

Prøver litt allerede vi :p.. Bare for å venne han til det å suge, men jeg bruker skjold jeg også - har ikke kjangs uten..
Nei, det så ut som han skulle drukne i puppen min også uten:p men det er jo kjempebra å gjøre det med en gang, for plutselig bestemmer de seg! Håper dere slipper å være der så lenge:D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Nå er Felix hele 17 dager gammel!
Dagene har egentlig gått ganske fort, men seint :p
Hver dag snegler liksom av gårde, men når jeg tenker tilbake og innser at det egentlig har gått 17 dager allerede - da ser jeg lyset i enden av tunnelen :)

Felix har det kjempe fint!.. Han spiser og legger på seg i rekord fart, i går var han 1845gr - da hadde han gått opp 137gr på 3 dager ;)
Fortsatt kjempe stabil og nå vurdere legene å ta vekk overvåkningssystemet mot slutten av uka - litt skummelt også, men veldig positivt!
Jeg har begynnt å amme en del di siste dagene og vi måltidsveier han, han spiser bra på egenhånd - ca halvparten av "dosen" sin. Det er en av kriteriene til å fjerne sonden!!Jeeeei :D
Så hvis han fortsetter slik i noen dager fremover "flytter" jeg inn på sykehuset for en periode før vi reiser hjem :))) De antar at vi får dra hjem om en uke eller 2..
Kryss i taket *håperhåperhåper*

Godt nyttår til dere alle sammen, dere er en fantastisk gjeng!! <3

En som eeeeelsker å bade, totalt relax! ;) Han sover gjennom hele badet og bare nyter tilværelsen...
ImageUploadedByBV Forum1388521246.296369.jpgImageUploadedByBV Forum1388521296.013096.jpg

Så skjønn han er!
Så ut til å nyte badet iallefall :D Så godt å høre at alt går fremover, og at dere kanskje får han med hjem om ikke så altfor lenge ❤️
Et riktig godt nytt år til dere :)

Å for en herlig klump ♥ Ser ut som om han nøt å bade. Får dere kose masse med han? :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Ja får kose masse med han, så mye vi vil ;)
Vi bader han og steller han selv, plukker han opp når vi vil... Han ligger på brystet mitt stort sett hele tiden når jeg er på sykehuset ;)

Så utrolig skjønn han er. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Stoooor jubel!! :D
I dag er Felix 3 uker gammel og har akkurat passert 2000gr
Han er flink til å spise selv nå og klarer å spise så store mengder at nå skal vi begynne med spisetrening! ;)
Derfor har jeg nå "flyttet" inn på sykehuset for å amme han ved hvert måltid.. Sonden og overvåkningen har de fjernet i dag, så mulig vi får ta lillegull hjem neste uke hvis spisetreningen går som planlagt *håperhåperhåper*
Legene og sykepleierne er kjempe positive og overrasket over at han klarer dette allerede mtp at han egentlig ikke er eldre enn 33uker (skulle vært i uke 33+4 i dag)..

ImageUploadedByBV Forum1388848183.876699.jpg

Krysser fingrene for at dere får han hjem snart :) sterk liten prins :)

Håper dere får reise hjem neste uke :) Fin liten gutt dere har fått <3

Stoooor jubel!! :D
I dag er Felix 3 uker gammel og har akkurat passert 2000gr
Han er flink til å spise selv nå og klarer å spise så store mengder at nå skal vi begynne med spisetrening! ;)
Derfor har jeg nå "flyttet" inn på sykehuset for å amme han ved hvert måltid.. Sonden og overvåkningen har de fjernet i dag, så mulig vi får ta lillegull hjem neste uke hvis spisetreningen går som planlagt *håperhåperhåper*
Legene og sykepleierne er kjempe positive og overrasket over at han klarer dette allerede mtp at han egentlig ikke er eldre enn 33uker (skulle vært i uke 33+4 i dag)..

Vis vedlegget 45560

Åååå så nydelig! Jeg er så langt på vei i dag ♥♥

Blir helt tussete av å se bilder av han!! Han er bare så god og skjønn! Håper dere får han hjem snart. Lille gullgutten!! <3

Det er forresten opprettet en bildetråd under "våre bilder" hvis du vil legge ut et innlegg av nydelige Felix der også ♥

Kjekt å samle alle på ett sted!

Det er forresten opprettet en bildetråd under "våre bilder" hvis du vil legge ut et innlegg av nydelige Felix der også ♥

Kjekt å samle alle på ett sted!

Ååh, takk for info! :) Da har jeg lastet opp et der også ;)
Har bare tlfen her på sykehuset så får ikke med meg alt via den..

Da har Felix vært hjemme i 6 dager og vi koser oss masse! :D
Er jevnlig på kontroll på sykehuset siden han ikke er utskrevet enda, men er hjemme på perm.
Alt går glimrende!! :)))
Han spiser og legger på seg fint, sover stort sett (til og med om natta) og er en veldig eksemplarisk snill gutt <3

Ved hjemreise var han 2088gr og 45cm

ImageUploadedByBV Forum1389679676.894067.jpg

Back
Topp