Felix <3

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Her er lille skatten vår <3
Ligger på vannseng og med ullbody på ;) Har søte små hjemmestrikket (fått på sykehuset) tepper i ull.
ImageUploadedByBV Forum1387294621.617486.jpg


Godt å få luftet ansiktet litt :)
På dag 3 klarer han seg bittelitt uten cpap og får dermed ta den av under vegingen. Va godt å få se hele fjeset hans og det lille hodet med så masse hår :D <3


18-desember 2013:
Fikk kjempe gode tilbakemeldinger fra barnelegen i dag :D
Han var utrolig fornøyd med fremgangen til Felix og var veldig positiv ☺☺☺
Nå har de senket mottrykket i cpap-en og klarer han seg fint til i morgen slik fjerner de den *lykke*!! :D
Så krysser fingrene for at han er sterk nok til å klare seg uten!! Han har gått litt ned i vekt, men mye er pga at han hadde en del vann i kroppen di første dagene, så nå har mye av det forsvunnet og dermed veier han mindre.. Så nå veier han rett over 1400gr. Men de har dobblet matdoseringen hans (har takklet det fint) så nå skal han "fetes opp" !! :)))
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1387294764.066472.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1387294764.066472.jpg
    203,2 KB · Visninger: 658
Last edited:
Ååh så fiiiin han er! Gratulerer igjen!!

Gleder meg til å hilse på min lille gutt.
 
Her er lille skatten vår <3
Ligger på vannseng og med ullbody på ;) Har søte små hjemmestrikket (fått på sykehuset) tepper i ull.
Vis vedlegget 43794


Godt å få luftet ansiktet litt :)
På dag 3 klarer han seg bittelitt uten cpap og får dermed ta den av under vegingen. Va godt å få se hele fjeset hans og det lille hodet med så masse hår :D <3
Vis vedlegget 43796

Kjempefin ❤️


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så fin han er!:D


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
For en nydelig liten prins!:) blir helt rørt av å tenke på at vi alle har noen slike i magene våre!:)
 
Nydelig liten skapning <3
 
Så liten og fin..


Termin 2.februar 2014
 
Nydelig!! Rart å tenke på for min del at en liten gutt av samme størrelse og såpass ferdig utviklet ligger inni magen min og venter på å komme ut om noen uker. Håper dere får mulighet til å kose litt me lille Felix! Har dere fått noe tidsperspektiv på når de tenker han er sterk nok til å bli med hjem?
 
Så nydelig han er! :D
 
Så fantastisk fin han er :) godt å se han klarer seg litt uten c-papen :)
 
Gratulerer så mye. Nydelig liten skatt. Lykke til videre
 
Back
Topp