Felix <3

Finingen :) godt han vokser og at legene er fornøyd :) hvor har du kjøpt det pleddet med uglene han ligger på på øverste bildet? :)
 
Så utrolig nydelig. Fremdeles vannvittig at inni magen har jeg en sånn liten tass! Nå er det bare 23 dager til terminen vår ;-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
 
Finingen :) godt han vokser og at legene er fornøyd :) hvor har du kjøpt det pleddet med uglene han ligger på på øverste bildet? :)

Det er gulpeklut i flanell som er kjøpt på barnas hus ;)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Så utrolig nydelig. Fremdeles vannvittig at inni magen har jeg en sånn liten tass! Nå er det bare 23 dager til terminen vår ;-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Takk for det :)
Er litt rart å tenke på at han ikke skal være født enda! ;p
Er ikke lenge til du har prinsen din i armene nå! ;)
 
Det er gulpeklut i flanell som er kjøpt på barnas hus ;)
Hehe, ja, nå når jeg ser etter ser jeg jo at den kanskje var litt liten til å være et teppe :p fin var den uansett da :)
 
Hehe, ja, nå når jeg ser etter ser jeg jo at den kanskje var litt liten til å være et teppe :p fin var den uansett da :)

De er faktisk litt store, jeg "pakker" Felix inn i disse ;p
 
De er faktisk litt store, jeg "pakker" Felix inn i disse ;p
Ja, han er vel fortsatt liten han selv om han vokser godt :) "kjempen" i magen min er det verre med :p rart å tenke på at han i magen er større enn din!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Så flott at han vokser og er blitt stor liten gutt:) nå er han på størrelse med min i magen, uke 36 idag:) kjempefin gutt!

Likte teppet som han hadde på seg på bildet, det grønne. Nydelig!
 
Ja, han er vel fortsatt liten han selv om han vokser godt :) "kjempen" i magen min er det verre med :p rart å tenke på at han i magen er større enn din!


ImageUploadedByBV Forum1391013196.110809.jpg
Ja han er litt liten enda (men gulpekluten er litt stor også)..
Er så vant til størrelsen hans nå at jeg får litt "sjokk" når jeg er på kontroll på sykehuset og ser babyene på barsel :p
Da ser jeg hvor liten han egentlig fortsatt er.
 
  • Liker
Reactions: EJ
Så flott at han vokser og er blitt stor liten gutt:) nå er han på størrelse med min i magen, uke 36 idag:) kjempefin gutt!

Likte teppet som han hadde på seg på bildet, det grønne. Nydelig!

Takk for det :)
Rart å tenke på at babyer født til termin er like store (noen større) enn det han er nå (snart 7 uker) ;p
Har baby lenge da :)
Det teppet er det mamma som har heklet. Er så glad jeg har en mamma som er så flink til å sy, strikke og hekle alt mulig! :)
 
Tror jeg må ha sånn gulpeklut jeg! :D
 
I morgen er denne "store" lille skatten 8 uker! HALLOOOOO- hvor ble tiden av?!? Enda er det over 2 uker til termin :p
ImageUploadedByBV Forum1391801194.132103.jpg

Var på helsestasjonen på kontroll i går. Nå veier han 3150gr -så han har gått fra 2770gr til 3150gr på 8 dager og kun drukket morsmelk (fløte :p )
Så nå har han akkuratt vokst inn i str 50 ;)
ImageUploadedByBV Forum1391801528.415388.jpg

Koser oss kjempe masse hele dagen<3
 
Han er nydelig altså! Ser ut som han har blitt skikkelig verdensvant og bare chiller!
 
Fine lille Felix. Tiden flyr så alt for fort. Mine små er 4uker idag. Føles ut som de kom igår men alikavel som vi har hatt dem i flere mnder. ♥♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Han er helt nydelig. Blir super babysyk av å se de nydelige bildene.
 
Back
Topp