God bedring til hanNå fikk vi positiv test her idag på nr 2. Hentet i bhg da han hadde klaget på hodepine og la seg nedpå. Kastet opp når gubben hentet. Hjemmetest slo raskt ut, ble 2 streker med en gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til hanNå fikk vi positiv test her idag på nr 2. Hentet i bhg da han hadde klaget på hodepine og la seg nedpå. Kastet opp når gubben hentet. Hjemmetest slo raskt ut, ble 2 streker med en gang.
En vikar jeg jobber med var førstemann inne på sykehjemmet her som ble smittet (februar 2020). Hun begynte med vondt i hodet. Gikk til legen, fikk smertestillende. Så begynte hun å bli så forferdelig kvalm (med noe oppkast), gikk med dette en ukes tid. Skulle bare ta en hurtigtest for å kunne vise til negativ test før hun kom på legevakt, og *poff* der var den positivLese ein del som kaste opp og teste positivt for Corona, er det kommet nye symptomer?
En vikar jeg jobber med var førstemann inne på sykehjemmet her som ble smittet (februar 2020). Hun begynte med vondt i hodet. Gikk til legen, fikk smertestillende. Så begynte hun å bli så forferdelig kvalm (med noe oppkast), gikk med dette en ukes tid. Skulle bare ta en hurtigtest for å kunne vise til negativ test før hun kom på legevakt, og *poff* der var den positiv
Nope men hun hadde altså kvalme og oppkast som symptom. Usikker på hvilken tablett hun fikk fra legen for hodepinen, men ikke akkurat av de sterkeste, så var ikke en heavy hodepine. Kun at både den og kvalmen varte over lengre tid at hun ville sjekke hos lege for det ene og legevakt for det andreHodepine kjenne eg til Det hadde eg og dattera mi. Smitta hun legen sin?
Bra barna slapp lettere unna da.Står bra til, jobb og kos med ungene Fekk korona for 14 dager siden. Det ble heftig. Ungene slapp lettere unna.
Jeg har fått ekstra smerter med koronaen. Pga hostinga regner jeg med, som ikke er bra når man allerede sliter med nakke osv.Bra barna slapp lettere unna da.
Her har det foreløpig sklidd rett forbi oss, selv med over halve avdelingen til yngste smitta og en del på skolen.
Men det kommer vel plutselig.
Sliter med nok smerter fra før da, så trenger vel egentlig ikke korona en i tillegg føler jeg..
Bra barna slapp lettere unna da.
Her har det foreløpig sklidd rett forbi oss, selv med over halve avdelingen til yngste smitta og en del på skolen.
Men det kommer vel plutselig.
Sliter med nok smerter fra før da, så trenger vel egentlig ikke korona en i tillegg føler jeg..
Kjenne meg igjen i det, med revmatisme og fleire ryggoperasjoner etter prolaps. Astma gjorde corona verre. Håpa alt er bra med dykk? Travle dager med unger?
Jeg har fått ekstra smerter med koronaen. Pga hostinga regner jeg med, som ikke er bra når man allerede sliter med nakke osv.
I tillegg til hodepinen. Så håper du unngår det, men tror vi alle får det etterhvert.
Ja frøkna tok med fra barnehagen. Ikke noe kos.Vil tro vi alle får det ja, så får ta det som det kommer.
Har vondt i de fleste ledd i kroppen nå, som ble verre etter vaksinedose to. Så håper ikke en infeksjon gjør enda verre.
Har hatt et par uker med nye tilfeller omtrent hver dag i bhg, men ser ut som det har roet seg nå, så kan jo krysse fingrene for at vi er immune.
Holder å bli angrepet av eget immunforsvar
Ja frøkna tok med fra barnehagen. Ikke noe kos.
Formen er ræva, jeg skal liksom til rehabilitering på onsdag, usikker på om jeg får lov å dra. Så ræva egentlig?Fort gjort det. Det er jo ikke så lett å holde avstand der.
Hvordan går det ellers da?
Formen er ræva, jeg skal liksom til rehabilitering på onsdag, usikker på om jeg får lov å dra. Så ræva egentlig?
Hvordan har det gått med deg?
Du kan ikke få plass på ett utredningssted som også har rehabilitering/behandling da?Så kjedelig. Krysser fingrene for at du får dratt.
Formen er egentlig ganske ræva her og, men det er en lang kamp ser det ut som. Fastlegen er heldigvis på mitt lag og ikke veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk på sykehuset, så han skal sende meg flere steder etterhvert.
Bare håper det ikke tar for lang tid før jeg får behandling for riktig diagnose,for foreløpig går det bare en vei med kroppen
Revmatisk her og, men revmatologen vil ikke samarbeide med fastlegen, så jeg får ikke medisiner jeg trenger. Jeg har blitt ti ganger verre etter vaksine nr to, men det er vel fyfy å si...
Alt bra ellers ja
Jeg er stort sett hjemme nå, da jeg ikke klarer å jobbe 100%, så det hjelper jo på stresset.
1-klassingen trives godt på skolen
Kvifor samarbeide ikkje fastlege og revmatologisk? Eg er i full jobb.
Du kan ikke få plass på ett utredningssted som også har rehabilitering/behandling da?