Februarskravletråden

FREDAG hurrra. Syns denne uken har gått fort. Mandag var minste hjemme. Tirsdag kom mellomste hjem kl 10 og Igår hadde jeg eldste hjemme. Idag er alle i skole og bhg:) skall passe på og nyte stillheten :p. Ellers planer før helgen er ingenting . Slappe av

Da tenker jeg det er helg. Hodet har boblet av jobb. Så da bllit det å jobbe i retning taco på bordet, minstemor hjem mm. Arbeidsfordeling med mannen når jeg får hørt hvordan hans ettermiddag ser ut, må bare få huket ham mellom telefoner ;) Så trolig meg som gjør det meste.

Da tenker jeg det er helg. Hodet har boblet av jobb. Så da bllit det å jobbe i retning taco på bordet, minstemor hjem mm. Arbeidsfordeling med mannen når jeg får hørt hvordan hans ettermiddag ser ut, må bare få huket ham mellom telefoner ;) Så trolig meg som gjør det meste.
God helg

Først masse fin snø. Så halvannet døgn med regn. Så... Snør det igjen. 1-2 grader ute så det er våt snø på grensen til sludd. Men det legger seg. Det blir kvitt igjen

Meldes snø i helga. Og regn igjen på mandag. Jada.

Sunnmøre. Om det ikke var for at jeg er født og oppvokst her og derfor har familie og nettverk her. Så skulle jeg tenkt på å flytte

Her er det bara 6 av 24 elever i klassen til eldste som ikke har fått korona. Læraren fikk oxå korona. En av de 6 er min gutt. Skjønner ikke hvordan han ikke har fått det
Nå fikk vi positiv test her idag på nr 2. Hentet i bhg da han hadde klaget på hodepine og la seg nedpå. Kastet opp når gubben hentet. Hjemmetest slo raskt ut, ble 2 streker med en gang.

God bedring til alle voksne og barn som har blitt smittet med korona! :Heartred krysser fingrene og tær på at alle får mildt sykdomsforløp! :Heartred

God bedring til alle voksne og barn som har blitt smittet med korona! :Heartred krysser fingrene og tær på at alle får mildt sykdomsforløp! :Heartred

Fekk positiv test for to uker siden så er i bedring no;) Men litt hoste, heshet og snufsete. Men seie takk på etterskudd:D

Fekk positiv test for to uker siden så er i bedring no;) Men litt hoste, heshet og snufsete. Men seie takk på etterskudd:D
Her lå hele svigerslekta med korona I starten av januar! :hungover: Vi har ennsålenge sluppet unna det selv med mye smitte I både avdelingen til veslemor og i klassen til eldstegutten! Bank i bordet!

Jo takk. Nr 2 i gjengen fikk positiv test i formiddag, nr 3 kastet nettopp opp, så får se om ikke hun også slår til med positiv test i morgen

Lese ein del som kaste opp og teste positivt for Corona, er det kommet nye symptomer?

Lese ein del som kaste opp og teste positivt for Corona, er det kommet nye symptomer?

Tror unger kanskje kan reagere sånn? Dog, tenkte ikke på å teste minstemor for korona da hun fikk omgangssyke for et par uker siden. Ingen av oss har fått korona etterpå så tror nok det var omgangssyke.

Herlige lillemor som kom inn her og vil ha klemmesnakk.

Altså, koseprat. Ligge her og klemme og kose og prate litt.

Tror unger kanskje kan reagere sånn? Dog, tenkte ikke på å teste minstemor for korona da hun fikk omgangssyke for et par uker siden. Ingen av oss har fått korona etterpå så tror nok det var omgangssyke.

Ja eg var nysgjerrig, håpa det ble oppfatta sånn. Sida eg jobbe innen helse har eg lest nøye alt om corona:)

Gutten min hadde oppkast hele første juledag, tenkte ikkje på corona da og han smitta ingen.

Men eg fekk positiv test for 15 dager siden, kvalme og oppkast var ikkje eit symptom. Ikkje hos ungene heller :)

Spanande om det faktisk er symptom, kanskje det kom med omikron.

Back
Topp