Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helgDa tenker jeg det er helg. Hodet har boblet av jobb. Så da bllit det å jobbe i retning taco på bordet, minstemor hjem mm. Arbeidsfordeling med mannen når jeg får hørt hvordan hans ettermiddag ser ut, må bare få huket ham mellom telefoner Så trolig meg som gjør det meste.
Takk det sammeGod helg
Nå fikk vi positiv test her idag på nr 2. Hentet i bhg da han hadde klaget på hodepine og la seg nedpå. Kastet opp når gubben hentet. Hjemmetest slo raskt ut, ble 2 streker med en gang.Her er det bara 6 av 24 elever i klassen til eldste som ikke har fått korona. Læraren fikk oxå korona. En av de 6 er min gutt. Skjønner ikke hvordan han ikke har fått det
God bedring til alle voksne og barn som har blitt smittet med korona! krysser fingrene og tær på at alle får mildt sykdomsforløp!
Her lå hele svigerslekta med korona I starten av januar! Vi har ennsålenge sluppet unna det selv med mye smitte I både avdelingen til veslemor og i klassen til eldstegutten! Bank i bordet!Fekk positiv test for to uker siden så er i bedring no Men litt hoste, heshet og snufsete. Men seie takk på etterskudd
Jo takkGod bedring til alle voksne og barn som har blitt smittet med korona! krysser fingrene og tær på at alle får mildt sykdomsforløp!
Jo takk. Nr 2 i gjengen fikk positiv test i formiddag, nr 3 kastet nettopp opp, så får se om ikke hun også slår til med positiv test i morgenGod bedring til alle voksne og barn som har blitt smittet med korona! krysser fingrene og tær på at alle får mildt sykdomsforløp!
Lese ein del som kaste opp og teste positivt for Corona, er det kommet nye symptomer?
Tror unger kanskje kan reagere sånn? Dog, tenkte ikke på å teste minstemor for korona da hun fikk omgangssyke for et par uker siden. Ingen av oss har fått korona etterpå så tror nok det var omgangssyke.
Er vel ikke ny, vet flere som har gjort detLese ein del som kaste opp og teste positivt for Corona, er det kommet nye symptomer?
Er vel ikke ny, vet flere som har gjort det
JuppUkjent for meg Da slapp eg lett unna med det. Ikkje hørt om andre som kaste opp men da kan nok skje. Dumme corona