Masse god bedringPcrtest var også positiv , ikke at vi tvilte så mye på det. Min er i isolasjon ut torsdag men blir nok inne resten av uken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedringPcrtest var også positiv , ikke at vi tvilte så mye på det. Min er i isolasjon ut torsdag men blir nok inne resten av uken.
Vi får det som snø. Så kan bli fint her. Eneste er at under snøen er det bare is. Fort gjort å falle nå.Håper alle får en fin dag i dag, og at de som er syke snart føler seg bedre.
Her ligger snøen fint og det er meldt enda mer snø i løpet av dagen
BAre så synd det er meldt regne fra i morgen kveld og så langt langtidsmeldinga til yr går
Vi får det som snø. Så kan bli fint her. Eneste er at under snøen er det bare is. Fort gjort å falle nå.
Foreløpig negative tester enn så lenge her. Føles ut som om vi har gått med konstant forkjølte unger i hele vinterFull fart med positive tester her. Disse unga blir ikke veldig syke. De to eldste hadde hver sin sovedag men ellers er det full fart.
Da er vi fler. 2 åringen begynte i bhg i høst. Han har hatt flere dager hjemme enn i bhg. Men ene dagen før jul så skulle jeg bare innom for å hente noen klær. Da var det 3 av 12 barn på avdelingen. Så går en del forkjølelse sykdommer nå. I kommunen her går det også brennkopper. De har det på avdelingen til minste nå, men han er hjemme så han har ikke blitt smitta.Foreløpig negative tester enn så lenge her. Føles ut som om vi har gått med konstant forkjølte unger i hele vinter
Takk fin dag til deg oxå. Her har vi sol idagHåper alle får en fin dag i dag, og at de som er syke snart føler seg bedre.
Her ligger snøen fint og det er meldt enda mer snø i løpet av dagen
BAre så synd det er meldt regne fra i morgen kveld og så langt langtidsmeldinga til yr går
Hva i alle dager gjorde det på taket ditt?Okey...hvem søren legger fra seg ting på taket på bilen når vedkommende vet at undertegnede skal ut med bilen..?!
Fikk meld at min godeste samboer lurte på hvor noen småting var siden han trengte dem nå, og han håpet at jeg ikke bare hadde kjørt (jo, så distre er jeg at jeg ikke registrerte at noe lå på taket, men da vet jeg hvorfor det kom et dunk i taket da jeg kjørte)
Min godeste samboer trengte et sted å legge tingene fra segHva i alle dager gjorde det på taket ditt?
Får hoppes du blir bedre og komme deg på rehabiliteringsoppholdJeg har 5 dager å bli bedre på, ellers må jeg utsette rehabiliteringsoppholdet.
Oj då. Synd når sånt skjer . Kanskje din samboer har lært seg en lekse til nest gangOkey...hvem søren legger fra seg ting på taket på bilen når vedkommende vet at undertegnede skal ut med bilen..?!
Fikk meld at min godeste samboer lurte på hvor noen småting var siden han trengte dem nå, og han håpet at jeg ikke bare hadde kjørt (jo, så distre er jeg at jeg ikke registrerte at noe lå på taket, men da vet jeg hvorfor det kom et dunk i taket da jeg kjørte)
Masse god bedring til dere syke.
Her er læreren til frøkna smittet, og siden frøkna trenger en del ekstra hjelp på skolen forventer jeg nesten at den nye testen hun skal ta på fredag er positiv. Er i hvert fall forberedt på det.
Min godeste samboer trengte et sted å legge tingene fra seg
Ja her om dagen var de 9 av 21 barn på avd hans. Mye forkjølelse, korona osv. Har også observert at det henger lapper på døren til ene småbarnsavdeling at det gikk vannkopper nå rett før jul og på nyåret.Da er vi fler. 2 åringen begynte i bhg i høst. Han har hatt flere dager hjemme enn i bhg. Men ene dagen før jul så skulle jeg bare innom for å hente noen klær. Da var det 3 av 12 barn på avdelingen. Så går en del forkjølelse sykdommer nå. I kommunen her går det også brennkopper. De har det på avdelingen til minste nå, men han er hjemme så han har ikke blitt smitta.
Fikk beskjed om at jeg måtte jo kunne se det men nei, jeg var sent ute, så hev meg i bilen og kjørteSkal eg sei da?? Mannfolk
Nå kom jeg på vi hadde ei mor i tidligere bhg jeg jobbet i, som kronisk la fra seg matboksen til sønnen på taket og kjørte avgårdeMin godeste samboer trengte et sted å legge tingene fra seg