Februarskravla!

Jeg har herved en femåring som ønsker seg....
BRILLER OG STRENG!
Haha! Jeg var en slik unge. Løy på synstest og prøvde å presse fortennene ut av stilling. Var fryktelig forelsket i en gutt med briller og regulering. I barnehagen. :D (Fikk ingen av delene, da.)

Definitivt billigere for oss om hun slipper, men sannsynligheten er vel på hennes side om en 5-10 år, men sa er hun gjerne ikke like interessert.....

Som forventet, negativt svar på koronatesten :)

Pappa er akuttinnlagt da han sliter med tale og å koordinere bevegelser. Legen er usikker på hvorfor han er blitt så fort mye dårligere, han venter nå på ct :arghh:

Det har min aldri ønsket seg faktisk

Det er vel fordi hun har en eldre bror som har begge deler. Og et sterkt ønske om å bli STOR sånn som de andre, hun kjenner en del på at hun er såpass mye mindre enn alle andre

Pappa er akuttinnlagt da han sliter med tale og å koordinere bevegelser. Legen er usikker på hvorfor han er blitt så fort mye dårligere, han venter nå på ct :arghh:

Klem. dEt tror jeg du trenger

Det er vel fordi hun har en eldre bror som har begge deler. Og et sterkt ønske om å bli STOR sånn som de andre, hun kjenner en del på at hun er såpass mye mindre enn alle andre
Min har hatt venner med det men har sagt tydelig han ikke vil ha

Min har hatt venner med det men har sagt tydelig han ikke vil ha
Tolvåringen min vil heller ikke det, og tiåringen krysser fingrene for å slippe.

Men femåringen, hun er litt annerledes, enn så lenge.

Hurra for helg, den skal brukes til å finne skøyter.....
Her har alle skøyter.

Mellomste hadde så lyst på skøyte-bursdag og dagen før vi feirer akebursdag sammen med to andre, siden isen er nedsnødd, så er det noen som måker isen....

Her har alle skøyter.

Mellomste hadde så lyst på skøyte-bursdag og dagen før vi feirer akebursdag sammen med to andre, siden isen er nedsnødd, så er det noen som måker isen....
Min har vokst ut fra sine , lette forrige helg men fant ikke. Synes det er latterlig å legge opp til skøytetimer uten alternativer til de uten

Er blitt ein av dei store barna, for eg utfører coronatest:D:D
Her er det kun sykepleiere som får teste:p men det gjør meg ikke så mye, ikke begeistret for å stikke folk i hals slik at en brekker seg (jeg har selv heftig brekningsrefleks:hilarious:) :p

Min har vokst ut fra sine , lette forrige helg men fant ikke. Synes det er latterlig å legge opp til skøytetimer uten alternativer til de uten

Mine hadde også vokst ut av sine, men vi fikk tak i for er par uker siden da det ble is første gang her. Men skøyter i gym har de ikke hatt i år. De har hatt det før om årene, og informert i tide til at man kunne følge oppfordringen om å låne på frivillighetssentralen om man ikke hadde. Heldigvis. For å få tak er ofte vanskelig. Her fikk mellomste kjøpe naboens fravokste, mens eldste har noen min bror engang hadde som mamma fant frem.

Mine hadde også vokst ut av sine, men vi fikk tak i for er par uker siden da det ble is første gang her. Men skøyter i gym har de ikke hatt i år. De har hatt det før om årene, og informert i tide til at man kunne følge oppfordringen om å låne på frivillighetssentralen om man ikke hadde. Heldigvis. For å få tak er ofte vanskelig. Her fikk mellomste kjøpe naboens fravokste, mens eldste har noen min bror engang hadde som mamma fant frem.
Her er bua åpent til kl 16 en dag i uken, men de har lite skøyter i rett str. I friluftsliv måtte han være med Og sitte å se på i 2 t i 18 minus.. Nå skal de på skøyter mandag Og onsdag til uken igjen

Back
Topp