Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes heftig kaldt ut. Og mye skøyterHer er bua åpent til kl 16 en dag i uken, men de har lite skøyter i rett str. I friluftsliv måtte han være med Og sitte å se på i 2 t i 18 minus.. Nå skal de på skøyter mandag Og onsdag til uken igjen
JuppDet hørtes heftig kaldt ut. Og mye skøyter
Her er det kun sykepleiere som får teste men det gjør meg ikke så mye, ikke begeistret for å stikke folk i hals slik at en brekker seg (jeg har selv heftig brekningsrefleks)
Ja, de tester både hals og nese her da, men nesa tror jeg hadde gått fint for meg å gjøre verre med hals og brekninger, som sagtHer er det flyvertinner ol, for overlegen har hatt opplæring med oss Me tester for det meste i naso.
Ja, de tester både hals og nese her da, men nesa tror jeg hadde gått fint for meg å gjøre verre med hals og brekninger, som sagt
Vi gjør ikke slike ting i hjemmetjenesten. Sykepleier kan gjøre det, men da hovedsakelig når teststasjon og koronatlf er stengt ellers må de bestille testtime.Tester såklart hals og. Det er ein del av jobb til helsesekretær, så det har eg gjort før
Tenker det er helt greit , jeg ble testet av noen veldig uerfarne hverfall , ikke spesielt okHer er det kun sykepleiere som får teste men det gjør meg ikke så mye, ikke begeistret for å stikke folk i hals slik at en brekker seg (jeg har selv heftig brekningsrefleks)
Jeg har ikke opplevd det enda, og veldig takknemlig for detTenker det er helt greit , jeg ble testet av noen veldig uerfarne hverfall , ikke spesielt ok
Vi gjør ikke slike ting i hjemmetjenesten. Sykepleier kan gjøre det, men da hovedsakelig når teststasjon og koronatlf er stengt ellers må de bestille testtime.
Var stor forskjell på meg og kengubsrnet ,men vi tok hver sin ukeJeg har ikke opplevd det enda, og veldig takknemlig for det
Så fin daDa har vi hentet brillene
Brrr...God dag
18 minus..
MhmBrrr...
Nåååh. SmeltSitter og spiser frokost, så kommer frøkna gående med tøflene for at jeg skal ta de på meg selv. Hu har på, pappa har på, så da må mamma ha på også. Herregud noe så nydelig.
Fysj, vi har 8,5 og jeg venter på at sola skal begynne å virke, vi har utrbursdag om noen timer.God dag
18 minus..