Februarskravla!

Blæ svar på kengubarnets blodprøver , d vitamin var ekstremt lavt , så nå må vi hestedose for å få opp verdiene.

Her er bua åpent til kl 16 en dag i uken, men de har lite skøyter i rett str. I friluftsliv måtte han være med Og sitte å se på i 2 t i 18 minus.. Nå skal de på skøyter mandag Og onsdag til uken igjen
Det hørtes heftig kaldt ut. Og mye skøyter

Da har vi hentet brillene :Heartred:Heartred
146780029_10157530917281143_5882386933239745321_o.jpg

Her er det kun sykepleiere som får teste:p men det gjør meg ikke så mye, ikke begeistret for å stikke folk i hals slik at en brekker seg (jeg har selv heftig brekningsrefleks:hilarious:) :p

Her er det flyvertinner ol, for overlegen har hatt opplæring med oss:) Me tester for det meste i naso.

Her er det flyvertinner ol, for overlegen har hatt opplæring med oss:) Me tester for det meste i naso.
Ja, de tester både hals og nese her da, men nesa tror jeg hadde gått fint for meg å gjøre :) verre med hals og brekninger, som sagt:hilarious:

Ja, de tester både hals og nese her da, men nesa tror jeg hadde gått fint for meg å gjøre :) verre med hals og brekninger, som sagt:hilarious:

Tester såklart hals og. Det er ein del av jobb til helsesekretær, så det har eg gjort før:)

Tester såklart hals og. Det er ein del av jobb til helsesekretær, så det har eg gjort før:)
Vi gjør ikke slike ting i hjemmetjenesten. Sykepleier kan gjøre det, men da hovedsakelig når teststasjon og koronatlf er stengt :) ellers må de bestille testtime.

Her er det kun sykepleiere som får teste:p men det gjør meg ikke så mye, ikke begeistret for å stikke folk i hals slik at en brekker seg (jeg har selv heftig brekningsrefleks:hilarious:) :p
Tenker det er helt greit , jeg ble testet av noen veldig uerfarne hverfall , ikke spesielt ok

Vi gjør ikke slike ting i hjemmetjenesten. Sykepleier kan gjøre det, men da hovedsakelig når teststasjon og koronatlf er stengt :) ellers må de bestille testtime.

Forskjell fra Bergen, her har dei ansatt fleire hundre som jobber med corona. Inkluderer da smittesporing, coronatlf og oss i testlinjen.

Sitter og spiser frokost, så kommer frøkna gående med tøflene for at jeg skal ta de på meg selv. Hu har på, pappa har på, så da må mamma ha på også. Herregud noe så nydelig.
Nåååh. Smelt

Back
Topp