Ja, hu er bare så nydelig. Omtenksom liten jente.Nåååh. Smelt
Både gleder og gruer meg til barnehagestart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hu er bare så nydelig. Omtenksom liten jente.Nåååh. Smelt
Så gøy med utebursdagFysj, vi har 8,5 og jeg venter på at sola skal begynne å virke, vi har utrbursdag om noen timer.
Sola er her da, men hjelper ikke så myeFysj, vi har 8,5 og jeg venter på at sola skal begynne å virke, vi har utrbursdag om noen timer.
Så gøy med utebursdag
Like greit det da.Blir sikkert gøy ja. Og kaldt. Tre jenter som feirer felles 10 års dag, med aking borti skogen.
Mi fyller jo senere i mnd, de to andre hadde i januar men det var koronatrøbbel med den planlagte trampolinepark bursdagen første uken i januar så vi slo oss sammen og tar det ute.
Ja, det synes jegLike greit det da.
Frøkna skal ha playdate etterhvert med en gutt herfra. Må bare bli varmere i været først. Gleder meg litt til det. Hu er ikke så vant med andre barn, og vi har ikke lykkes i å finne åpen barnehage her.Ja, det synes jeg
Hva er galt med dine?Jeg vil ha nye ører!!! Lurer på om det er bytterett på de
Yey, hvordan ble det?Woho, kjøkken er nå bestilt omsider
Det blir en miks av valnøtt og matt hvitt. Høyskap i valnøtt langs en vegg, så underskap/skuffer rundt i en U som er i matt hvitt. Og svart benkeplate håper det blir fint, har siklet på valnøtt i lange tiderYey, hvordan ble det?
Det blir en miks av valnøtt og matt hvitt. Høyskap i valnøtt langs en vegg, så underskap/skuffer rundt i en U som er i matt hvitt. Og svart benkeplate håper det blir fint, har siklet på valnøtt i lange tider
Hadde vært font å slippe ørebetennelser , nedsatt hørsel osvHva er galt med dine?