Februarskravla!

Så gøy med utebursdag :)

Blir sikkert gøy ja. Og kaldt. Tre jenter som feirer felles 10 års dag, med aking borti skogen.

Mi fyller jo senere i mnd, de to andre hadde i januar men det var koronatrøbbel med den planlagte trampolinepark bursdagen første uken i januar ;) så vi slo oss sammen og tar det ute.

Blir sikkert gøy ja. Og kaldt. Tre jenter som feirer felles 10 års dag, med aking borti skogen.

Mi fyller jo senere i mnd, de to andre hadde i januar men det var koronatrøbbel med den planlagte trampolinepark bursdagen første uken i januar ;) så vi slo oss sammen og tar det ute.
Like greit det da. :)

Mi hadde egentlig lyst på skøytebursdag da, men det ble aking. Nå gikk naboen på isen med snøkaster i går, så der er ei skøytebane på vannet her, men kan ikke endre planene på så kort varsel så da blir det aking. Så går de heller på skøyter etterpå. Og i morgen.

Først to timer i skogen med bursdag.
Deretter en time på isen. Jeg er sliten, og relativt kald.

Lag på lag med ull av. Inn i dusjen. På med vannet. Åja. Jeg har på meg briller.

Det var godt å ta en dusj, håret luktet bål, og har vært hvitt av rim. Det gjorde seg med en dusj. Og nå er det straks pizza. Får dele i små biter og gi eldste en gaffel, det er vondt på spise med nylig påsatt streng.

Yey, hvordan ble det?
Det blir en miks av valnøtt og matt hvitt. Høyskap i valnøtt langs en vegg, så underskap/skuffer rundt i en U som er i matt hvitt. Og svart benkeplate :) håper det blir fint, har siklet på valnøtt i lange tider :p

Det blir en miks av valnøtt og matt hvitt. Høyskap i valnøtt langs en vegg, så underskap/skuffer rundt i en U som er i matt hvitt. Og svart benkeplate :) håper det blir fint, har siklet på valnøtt i lange tider :p

Gleder meg til bilder.

God morgen, i dag er det søndag.

Iskaldt ute (-10) og kjølig inne (18)

Snart er det fyr i ovnen og kaffi på traktere, frokost skal det bli.

Planer for dagen, en barnedåp og skjøtet på isen. Det lar seg finfint kombinere siden det bare er lov med ti gjester i kirka, så vi får se den streamet på Facebook. Så går vi på isen, som er rett nedenfor huset her, etterpå. Dåpsselskap blir det når restriksjonene tilsier det. Ikke helt med det første mao.

Tar med boller fra i går og kakao på isen tenker jeg, kose oss litt.

Back
Topp