Februarskravla!

Rett og slett fordi jeg anser det som ikke helt trolig at vi kunne kombienrt alle gjestene jeg ville ønsket å ha tilstede fra ulike deler av landet, i mai i år, jeg er for Korona-pessimist til det for tiden. I september er rett og slett de fleste vaksinert (ikke ungene da) og derved tryggere å la lærere i oslo og risikogruppe-besteforeldre fra sunnmære oppholde seg i samme rom.
Oki

Blæ nå har det muterte viruset kommer til kommunen jeg jobber i

Blæ

Her viser de innledende testene at det neppe er det, men man venter på endelig svar, står det i avisa.
Men en positiv test til tilkoblet samme utbrudd, så nye nærkontakter satt i karantene og testes og jeg bare.... Venter.

Men folk kan se forskjellig på det, ha ulike gjester i hodet, ulik tro på mai, og jeg er for tiden pessimist, det spiller jo inn
Jeg har jo ingen fasit men synes det var tidlig å avlys, vi hadde stort nok lokale til å holde avstand osv

Blæ

Her viser de innledende testene at det neppe er det, men man venter på endelig svar, står det i avisa.
Men en positiv test til tilkoblet samme utbrudd, så nye nærkontakter satt i karantene og testes og jeg bare.... Venter.
Smitten skal være påvist ved innreise til Norge i uke 3, det vil si for to uker siden.

Håper du får negativt svar da.
Er veldig sikker på at den er negativ.
Tenker egentlig ikke så mye over det.
Sist fikk jeg svar rundt kl 14 dagen etter så tror jeg kommer til å sjekke helsenorge.no fra rundt kl 13 og utover.

Er ikke bekymret, tenker litt på det å ta testen som å pusse tennene morgen og kveld, det er bare noe man gjør, men tenker egentlig ikke noe over hvorfor man gjør det.
Jeg ble veldig fort veldig forkjølet, altså, jeg tok en test...

Er veldig sikker på at den er negativ.
Tenker egentlig ikke så mye over det.
Sist fikk jeg svar rundt kl 14 dagen etter så tror jeg kommer til å sjekke helsenorge.no fra rundt kl 13 og utover.

Er ikke bekymret, tenker litt på det å ta testen som å pusse tennene morgen og kveld, det er bare noe man gjør, men tenker egentlig ikke noe over hvorfor man gjør det.
Jeg ble veldig fort veldig forkjølet, altså, jeg tok en test...

Skjønner

Vi fikk det litt nært innpå nå, så jeg tenker en del. Men testen bare tar man om man blir forkjølet ja, selvsagt.

Nå er kl 04:56 og jeg har vart våken i 1 time:(
Prøvde sove vidare i sengen men nei da. Så jeg kom og la meg på stuen og hadde et hop om att jeg kunne sova litt till

18 minus!!! Huttetu

lite søvn , dårlig form og seinvakt , flott kombo. Men det er freddan da hvertfall og snart helg :)

Misliker sterkt kveldsvakter for tida, og det er vanligvis det jeg liker best :wtf:

Jeg har herved en femåring som ønsker seg....
BRILLER OG STRENG!

Storebror fikk briller når han var 4, og streng altså i går.

Så når skal hun få????

Back
Topp