Februarskravla!

Hei på deg :)
Jepp, snart er februar over, og på mandag er det første dag i første vårmåned :)
Snø og is har begynt å smelte, fuglene synger med en annen tone og det har blitt lysere ute.
Hatt en fantastisk helt til nå.
Hva med deg?

Mentalt igang med mars jeg.

Det er jo på tide, synes jeg... Året har vart lenge allerde

Yey skjørt på vei til meh , desverre ble det sndre jeg hadde i kurven utsolgt før jeg kom til kassen

Er så i stuss på hvilken vårdress jeg skal gå for til jentene... noen innspill? Helst ikke over 1000kr siden jeg må ha flere .

Grei spnn sett. Nå er hvertfall 4 bukser på vei, så får det bli t-skjorter og gensere i morgen . Å endelig er vi litt over på annet enn grått, svart og hvitt
Litt farger ja? Hvor bestiller du fra?

Litt farger ja? Hvor bestiller du fra?
Litt innslag av rødt og grønt ser det ut dom :D
Nå var det zalando og booztlet , i morgen er det fra en nettside han selv har funnet, usikker på kvalitet men mange i kretsen hans bestiller derfra sp vi prøver å ser

Litt innslag av rødt og grønt ser det ut dom :D
Nå var det zalando og booztlet , i morgen er det fra en nettside han selv har funnet, usikker på kvalitet men mange i kretsen hans bestiller derfra sp vi prøver å ser
Oki:D Du du nevner der jeg handler mest, og litt andre innimellom som guttelus.

Er så i stuss på hvilken vårdress jeg skal gå for til jentene... noen innspill? Helst ikke over 1000kr siden jeg må ha flere .
Name it softchell har vi og Wheat. Eller har og har, haha. De vi pleier. Går nok for det i år og, om ingen andre veldig gode dukker opp eller ungene insisterer på noe annet

Oki:D Du du nevner der jeg handler mest, og litt andre innimellom som guttelus.
Jeg har noen favoritbbutikker fra da han var mindre, tipper det blir handling der igjen når nytt barn kommer.
Men ellers handler vi også fra boozt, kids brandstore og et par andre

Hei på deg :)
Jepp, snart er februar over, og på mandag er det første dag i første vårmåned :)
Snø og is har begynt å smelte, fuglene synger med en annen tone og det har blitt lysere ute.
Hatt en fantastisk helt til nå.
Hva med deg?

Så bra! :joyful:
Fint vær, god natts søvn og blid baby, så helgen har så langt vært strålende :joyful:

Jeg har noen favoritbbutikker fra da han var mindre, tipper det blir handling der igjen når nytt barn kommer.
Men ellers handler vi også fra boozt, kids brandstore og et par andre
Mhm:) blir koselig❤️

Back
Topp