Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er med på den, bare ikke nå.(i mangel på hage-blomster-etc forum oversvømmer vi generell med det. Om vi noen gang får den tilbake derimot vet jeg ikke)
Makan.. stoppet mange som har prøvd å sette seg i bilen igjen eller prøvd å kjøre vekk..Vis vedlegget 350068
Sånn var skadene på bilen vår etter de som kjørte inn i den på senteret , fatter ikke folks samvittighet jeg når de bare stiller av
Den nye bilen? Folk er frekk! Opplevd det 3 ganger herVis vedlegget 350068
Sånn var skadene på bilen vår etter de som kjørte inn i den på senteret , fatter ikke folks samvittighet jeg når de bare stiller av
Nei den andre heldigvis , opplevd det før vi også så ja frekke folkDen nye bilen? Folk er frekk! Opplevd det 3 ganger her
Ja takk vi har vart veldig heldige men heldigvis jeg er en ganske sta og bestemt dameDa har dere vært heldige tenker jeg , altfor mange som må kjempe selv om barna har diagnoser
Nei den andre heldigvis , opplevd det før vi også så ja frekke folk
Jeg satt å hadde lunsj på jobb når jeg såg ut vinduet at en gutt åpnet døren hardt inn i bilen min. Jeg tok bilde av de å mannen ringte de for å få gjort opp. De nektet for at de hadde vert på butikken, men pipa fikk en annen lyd når de fikk vite at jeg såg de og tok tidsmerka bilde av bil med skilt flaks for oss, for det var ikke en billig skade, å det var en helt ny bil men tenk å være så frekk å prøve å lyve seg vekk på den måtenDen nye bilen? Folk er frekk! Opplevd det 3 ganger her
Ikke alltid det hjelper å være sta heller ...Ja takk vi har vart veldig heldige men heldigvis jeg er en ganske sta og bestemt dame
Gutten hadde knapt språk før 1 år siden. Han sa ord men ingen setninger .etter 1 år jobbe med BUP støttepedagog specialpedagog bhg og vi foreldre så snakker han så mye han forteller masse og er en veldig glad gutt som lærer fort .
Teamet rund gutten er helt fantastiske
Takk og Gud før at han har så gode folk rund seg
Folk er så frekkeJeg satt å hadde lunsj på jobb når jeg såg ut vinduet at en gutt åpnet døren hardt inn i bilen min. Jeg tok bilde av de å mannen ringte de for å få gjort opp. De nektet for at de hadde vert på butikken, men pipa fikk en annen lyd når de fikk vite at jeg såg de og tok tidsmerka bilde av bil med skilt flaks for oss, for det var ikke en billig skade, å det var en helt ny bil men tenk å være så frekk å prøve å lyve seg vekk på den måten
Jeg har måtte lagt lapp engang. Hadde det travelt og rakk ikke vente. Døra smalt i nabobilen. Mannen som ringte var overrasket over lappen, da er det gale sånn egentligNei den andre heldigvis , opplevd det før vi også så ja frekke folk
Ja ikke sant, å legge lapp bør man jo men få som gjør detJeg har måtte lagt lapp engang. Hadde det travelt og rakk ikke vente. Døra smalt i nabobilen. Mannen som ringte var overrasket over lappen, da er det gale sånn egentlig
Makan. Jeg klarte det på en bil engang. Sikkert litt stressa og gikk fort fort for seg , men la jo selvsagt lappJeg satt å hadde lunsj på jobb når jeg såg ut vinduet at en gutt åpnet døren hardt inn i bilen min. Jeg tok bilde av de å mannen ringte de for å få gjort opp. De nektet for at de hadde vert på butikken, men pipa fikk en annen lyd når de fikk vite at jeg såg de og tok tidsmerka bilde av bil med skilt flaks for oss, for det var ikke en billig skade, å det var en helt ny bil men tenk å være så frekk å prøve å lyve seg vekk på den måten
Var steike forbanna på meg selv , men men. Gjort er gjort og må jo gjøre opp for segJa ikke sant, å legge lapp bør man jo men få som gjør det
Ikke alle som gjør det tydeligvisVar steike forbanna på meg selv , men men. Gjort er gjort og må jo gjøre opp for seg
Nei. Desverre. Her ble det så mye skader på ene bilen en periode at jeg var redd forsikringsselskapet skulle lureIkke alle som gjør det tydeligvis
God morgen (formiddag). Ligger i senga enda og sløver vi
Men det er sol og strålende vær her, så må vel snart stå opp og komme oss litt ut
Ja, de som skada min bil prøvde å lyve seg vekk fra hele handleturen, som om de hadde vert hjemme hele dagen, den tar kaka liksom. Når du først er blitt tatt så bør du eige det å beklage .Makan. Jeg klarte det på en bil engang. Sikkert litt stressa og gikk fort fort for seg , men la jo selvsagt lapp