Februarskravla!

(i mangel på hage-blomster-etc forum oversvømmer vi generell med det. Om vi noen gang får den tilbake derimot vet jeg ikke)

(i mangel på hage-blomster-etc forum oversvømmer vi generell med det. Om vi noen gang får den tilbake derimot vet jeg ikke)
Er med på den, bare ikke nå.
Jeg driver og fjerner fjorårets planter og vasker hagemøblene akkurat nå :)

70DCD564-B75F-467D-A29A-D51970F0D76F.jpeg

Sånn var skadene på bilen vår etter de som kjørte inn i den på senteret , fatter ikke folks samvittighet jeg når de bare stiller av

Da har dere vært heldige tenker jeg , altfor mange som må kjempe selv om barna har diagnoser
Ja takk vi har vart veldig heldige men heldigvis jeg er en ganske sta og bestemt dame:p
Gutten hadde knapt språk før 1 år siden. Han sa ord men ingen setninger .etter 1 år jobbe med BUP støttepedagog specialpedagog bhg og vi foreldre så snakker han så mye:love7 han forteller masse og er en veldig glad gutt som lærer fort .
Teamet rund gutten er helt fantastiske :Heartred
Takk og Gud før at han har så gode folk rund seg

Nei den andre heldigvis , opplevd det før vi også så ja frekke folk
Den nye bilen?:arghh: Folk er frekk! Opplevd det 3 ganger her:eek:
Jeg satt å hadde lunsj på jobb når jeg såg ut vinduet at en gutt åpnet døren hardt inn i bilen min. Jeg tok bilde av de å mannen ringte de for å få gjort opp. De nektet for at de hadde vert på butikken, men pipa fikk en annen lyd når de fikk vite at jeg såg de og tok tidsmerka bilde av bil med skilt :hilarious: flaks for oss, for det var ikke en billig skade, å det var en helt ny bil :wacky: men tenk å være så frekk å prøve å lyve seg vekk på den måten :rolleyes:

Ja takk vi har vart veldig heldige men heldigvis jeg er en ganske sta og bestemt dame:p
Gutten hadde knapt språk før 1 år siden. Han sa ord men ingen setninger .etter 1 år jobbe med BUP støttepedagog specialpedagog bhg og vi foreldre så snakker han så mye:love7 han forteller masse og er en veldig glad gutt som lærer fort .
Teamet rund gutten er helt fantastiske :Heartred
Takk og Gud før at han har så gode folk rund seg
Ikke alltid det hjelper å være sta heller ...

Så bra

Jeg satt å hadde lunsj på jobb når jeg såg ut vinduet at en gutt åpnet døren hardt inn i bilen min. Jeg tok bilde av de å mannen ringte de for å få gjort opp. De nektet for at de hadde vert på butikken, men pipa fikk en annen lyd når de fikk vite at jeg såg de og tok tidsmerka bilde av bil med skilt :hilarious: flaks for oss, for det var ikke en billig skade, å det var en helt ny bil :wacky: men tenk å være så frekk å prøve å lyve seg vekk på den måten :rolleyes:
Folk er så frekke

Jeg har i alle fall stor medfølelse. Det er ikke tvil om at det er mye heftigere der enn her.

Nei den andre heldigvis , opplevd det før vi også så ja frekke folk
Jeg har måtte lagt lapp engang. Hadde det travelt og rakk ikke vente. Døra smalt i nabobilen. Mannen som ringte var overrasket over lappen, da er det gale sånn egentlig

Jeg har måtte lagt lapp engang. Hadde det travelt og rakk ikke vente. Døra smalt i nabobilen. Mannen som ringte var overrasket over lappen, da er det gale sånn egentlig
Ja ikke sant, å legge lapp bør man jo men få som gjør det

Makan. Jeg klarte det på en bil engang. Sikkert litt stressa og gikk fort fort for seg , men la jo selvsagt lapp

Makan. Jeg klarte det på en bil engang. Sikkert litt stressa og gikk fort fort for seg , men la jo selvsagt lapp
Ja, de som skada min bil prøvde å lyve seg vekk fra hele handleturen, som om de hadde vert hjemme hele dagen, den tar kaka liksom. Når du først er blitt tatt så bør du eige det å beklage .

Back
Topp