Så kjekt med hytta sko ønske vi hadde enVinterferie her også , jeg har tatt fri mandag og tirsdag, vi skulle reist på hytta i dag egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt med hytta sko ønske vi hadde enVinterferie her også , jeg har tatt fri mandag og tirsdag, vi skulle reist på hytta i dag egentlig.
Det at jeg sjeldent slapper av betyr ikke at jeg stresser.Klart du må få slappe av litt. Jeg er ganske god på det, men stresser litt innvendig likevel. Er så mye som skulle vært gjort, som bare jeg gjør. Jeg jobber tross alt ikke fullt. Men nå er det ut på tur i finværet med hunden. Han er mildt sagt utålmodig nå.
Lykke til får hoppes den er negativ.Vondt i magen. Jeg var fin i form igår, gikk på jobb. Utover ettermiddagen og kvelden så har jeg bare blitt tettere i nese og bryst, sår hals osv. Har bestilt test kl 10.28.
Tenk hvis den skulle slå ut positiv? Da lager jeg mye problemer for mange
Hehe. Heldig du er da. Jeg stresser for mye. Selv når jeg ikke gjør noe.Det at jeg sjeldent slapper av betyr ikke at jeg stresser.
Har bare generelt sett et høyt aktivitetsnivå
Her har jeg 2 skolebarn som skall ha fri og han i bhg skall vær i bhg pga formen min ikke er så god. Får dårlig samvittighet men sånn som jeg er nå er det best han er i bhg. muligens jeg tar han fri 1 dag.Her har vi vinterferie denne uken, så neste uke skal alle tilbake på skole/barnehage/jobb.
De eldste har hatt fri hele uken, Lille U på onsdag, jeg mandag, onsdag og fredag og mannen har jobbet hele uken
Tenker jeg blir sittende her til neglene er tørket.
Så tar jeg koppen og kannen med ut på kjøkkenet og begynner og kose meg med blodbegerne.
Tenker at jeg også må få lov til å slappe av en gang i blant selv om jeg i utgangspunktet ikke er spesielt flink til det
Det er det jeg også har litt for god erfaring med og nå er haugen litt storKlart du må. Og du kan ikke prikle blodbeger før neglene er tørket, da blir det bare jord i dem. Ikke kan du brette klær før d er tørket heller, og klærene går ikke sin vei uansett Det har jeg god erfaring med
Det er det jeg også har litt for god erfaring med og nå er haugen litt stor
Vår maskin veier tøyet og avpasser vannmengden utfra mengden tøy.Kjent problemstilling, jeg har derfor en date med min haug i helgen.
Vår maskin veier tøyet og avpasser vannmengden utfra mengden tøy.
Har derfor begynt å vaske klærne til ungene og oss hver for seg.
En maskin til eldste - han kan brette selv
En maskin til frøkna - Hun kan brette selv
En maskin til Lille U - Den bretter vi
En maskin til oss voksne - Den bretter selvfølgelig vi.
Og så ha man ting som sengetøy, håndklær, ull og andre ting som går i andre maskiner
Det fungerer ikke her, da blir haugen bare størreVår måler og styrer også, Men jeg vasker etter farger og typer
. Rødt og rosa og lilla, det er mest mitt og jentene sitt
Blått og grått og grønt, det er enst eldste og faren sitt men noe tilhører jentene eller meg.
Bukser er oss alle.
Sokker og undertøy er oss alle. 6
Men jeg sorterer pr barn og ber dem få det på plass selv.
Det blir ikke hyttetur , vi skulle egentlig som sagt men bilen må på verksted.Så kjekt med hytta sko ønske vi hadde en
Nazi på sortering her , mannen sorterer ikke så mye dom meg daVår måler og styrer også, Men jeg vasker etter farger og typer
. Rødt og rosa og lilla, det er mest mitt og jentene sitt
Blått og grått og grønt, det er enst eldste og faren sitt men noe tilhører jentene eller meg.
Bukser er oss alle.
Sokker og undertøy er oss alle. 6
Men jeg sorterer pr barn og ber dem få det på plass selv.
Nazi på sortering her , mannen sorterer ikke så mye dom meg da
Ser litt glatt ut ja.Deilig med tur i skogen tenkte jeg ...
Vis vedlegget 349817 Vis vedlegget 349818
Piggsko står nå på handlelisten..
Klinkis gjennom hele skogen herSer litt glatt ut ja.
Helt bart hos oss.