Februarskravla!

Klart du må få slappe av litt. Jeg er ganske god på det, men stresser litt innvendig likevel. Er så mye som skulle vært gjort, som bare jeg gjør. Jeg jobber tross alt ikke fullt. Men nå er det ut på tur i finværet med hunden. Han er mildt sagt utålmodig nå.
Det at jeg sjeldent slapper av betyr ikke at jeg stresser.
Har bare generelt sett et høyt aktivitetsnivå

Vondt i magen. Jeg var fin i form igår, gikk på jobb. Utover ettermiddagen og kvelden så har jeg bare blitt tettere i nese og bryst, sår hals osv. Har bestilt test kl 10.28.

Tenk hvis den skulle slå ut positiv? Da lager jeg mye problemer for mange :arghh:
Lykke til får hoppes den er negativ.
Snakke nettopp med min søster og der har gutten slå positiv og hun har teste seg idag. Hun var helt lik deg og tenker på alle de 50 st hun hadde var i nærkontakt med visst den slår positiv ut på henne.

Her har vi vinterferie denne uken, så neste uke skal alle tilbake på skole/barnehage/jobb.
De eldste har hatt fri hele uken, Lille U på onsdag, jeg mandag, onsdag og fredag og mannen har jobbet hele uken
Her har jeg 2 skolebarn som skall ha fri og han i bhg skall vær i bhg pga formen min ikke er så god. Får dårlig samvittighet men sånn som jeg er nå er det best han er i bhg. muligens jeg tar han fri 1 dag.

Tenker jeg blir sittende her til neglene er tørket.
Så tar jeg koppen og kannen med ut på kjøkkenet og begynner og kose meg med blodbegerne.
Tenker at jeg også må få lov til å slappe av en gang i blant selv om jeg i utgangspunktet ikke er spesielt flink til det

Klart du må. Og du kan ikke prikle blodbeger før neglene er tørket, da blir det bare jord i dem. Ikke kan du brette klær før d er tørket heller, og klærene går ikke sin vei uansett ;) Det har jeg god erfaring med

Klart du må. Og du kan ikke prikle blodbeger før neglene er tørket, da blir det bare jord i dem. Ikke kan du brette klær før d er tørket heller, og klærene går ikke sin vei uansett ;) Det har jeg god erfaring med
Det er det jeg også har litt for god erfaring med og nå er haugen litt stor :P

Jeg er egentlig ganske korttenkt noen ganger og ser ikke løsninger lengre enn det nesen min peker :P

Som jeg skrev her om dagen, jeg fant ut at jeg har en plante som heter Rynkerotterumpe.
Jeg her lyst på flere planter med obskure navn.
Jeg har googlet litt rundt, spurt på et par plantegrupper jeg er på på FB, men egentlig ikke funnet noe svar.

Hallo, hver gang TV eller radio har noen rare spørsmål og problemstillinger vedrørende planter eller dyr kontakter de Petter Bøckman. Han jobber også på NHM hvor de blant annet har botanisk hage, og ikke minst, jeg kjenner han.
Jeg sendte han en melding, jeg :P

Kjent problemstilling, jeg har derfor en date med min haug i helgen.
Vår maskin veier tøyet og avpasser vannmengden utfra mengden tøy.
Har derfor begynt å vaske klærne til ungene og oss hver for seg.
En maskin til eldste - han kan brette selv
En maskin til frøkna - Hun kan brette selv
En maskin til Lille U - Den bretter vi
En maskin til oss voksne - Den bretter selvfølgelig vi.
Og så ha man ting som sengetøy, håndklær, ull og andre ting som går i andre maskiner

Vår maskin veier tøyet og avpasser vannmengden utfra mengden tøy.
Har derfor begynt å vaske klærne til ungene og oss hver for seg.
En maskin til eldste - han kan brette selv
En maskin til frøkna - Hun kan brette selv
En maskin til Lille U - Den bretter vi
En maskin til oss voksne - Den bretter selvfølgelig vi.
Og så ha man ting som sengetøy, håndklær, ull og andre ting som går i andre maskiner

Vår måler og styrer også, Men jeg vasker etter farger og typer
. Rødt og rosa og lilla, det er mest mitt og jentene sitt
Blått og grått og grønt, det er enst eldste og faren sitt men noe tilhører jentene eller meg.
Bukser er oss alle.
Sokker og undertøy er oss alle. 6

Men jeg sorterer pr barn og ber dem få det på plass selv.

Blått og grått og grønt, det er enst eldste og faren sitt men noe tilhører jentene eller meg.
Bukser er oss alle.

Det fungerer ikke her, da blir haugen bare større :P
Etter min erfaring er det mye mindre tøy som farger av i dag enn det bare var for få år siden så behovet for å vaske separate farger er ikke like stort lenger.
Vasker nesten bare separate farger på nytt tøy

Bukser er oss alle.

Nazi på sortering her , mannen sorterer ikke så mye dom meg da

Nazi på sortering her , mannen sorterer ikke så mye dom meg da

Mannen kan finne på å ta en "ungkarsvask", men han har den gifte trebarnsfarens vett til å da bare ta med sine egne klær. Vi andre setter ikke pris på sånn kombinasjon av dongeribukse, skjorte, undertøy og Oi da, litt ull.

Fri på dagtid og kveldsvakt. Fått linser og nye briller, stol fra Ikea og, så nå skal eg selge tripp trapp stol :D Pakket til ungene, dei reise på vinterferie i morgen. Eg kommer til dei etter jobb fredag:) Fri i morgen og jobb søndag:)

Back
Topp