Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi vinterferie denne uken, så neste uke skal alle tilbake på skole/barnehage/jobb.God morgen Fredag og helg og jeg har lengtet til denne helgen og vinterferie slippe all stress i hverdagen
Vinterferie her også , jeg har tatt fri mandag og tirsdag, vi skulle reist på hytta i dag egentlig.God morgen Fredag og helg og jeg har lengtet til denne helgen og vinterferie slippe all stress i hverdagen
Her har vi vinterferie denne uken, så neste uke skal alle tilbake på skole/barnehage/jobb.
De eldste har hatt fri hele uken, Lille U på onsdag, jeg mandag, onsdag og fredag og mannen har jobbet hele uken
Fridag, sofa og te her ogsåJeg har følgende å gjøre:
- Noen blodbeger som må pirkles
- Noen klær som må brettes
- En gang som må ryddes og vaskes
- En oppvaskmaskin som må tømmes og fylles
- Et bad som må vaskes
Og hva er det jeg gjør, jeg sitter i sofaen og drikker te og lakkerer neglene
Jeg har følgende å gjøre:
- Noen blodbeger som må pirkles
- Noen klær som må brettes
- En gang som må ryddes og vaskes
- En oppvaskmaskin som må tømmes og fylles
- Et bad som må vaskes
Og hva er det jeg gjør, jeg sitter i sofaen og drikker te og lakkerer neglene
Skal handle *litt* planter i dag jeg også.Jeg er på jobb, så jeg har mye å gjøre, men odet tenker litt sånn på om jeg skal kjøre via plantasjen og kjøpe med meg noen stiklinger på vei før jeg henter ungene i dag, om jeg gir meg litt tidlig, det blir fint, Egentlig skulle jeg gjerne vært på hageland etter stiklinger, men det er for langt å kjøre som en sånn avstikker før jeg henter dem, det må evt bli en lørdagstur, men den hadde jeg vagt lurt på å ta en helt annen retning for å dra på biblioteket, eller så skulle jeg kanskje hatt en synstst til mellomste og/eller meg selv
Men lakke neglene fikk jeg lyst til...
Tenker jeg blir sittende her til neglene er tørket.Fridag, sofa og te her også
Skal handle *litt* planter i dag jeg også.
Vi har noen hyller som tiltrekker seg rot som en magnet.
De hyllene skal det egentlig være pynte ting på.
Av erfaring tiltrekker hyller seg mindre rot dersom det står planter på dem.
Altså, nå er de ryddet, vasket og den pynten som skal stå der står det.
Tenkte å putte et par små planter innimellom får "noen" (som i utgangspunktet vil si mannen og det 2 eldste) begynner å legge ting der som ikke skal være der.
Mistenker dårlig syn på mellomste også.
Hun skal ha synstest på mandag
Regner med det er en korona-test du snakker om.Vondt i magen. Jeg var fin i form igår, gikk på jobb. Utover ettermiddagen og kvelden så har jeg bare blitt tettere i nese og bryst, sår hals osv. Har bestilt test kl 10.28.
Tenk hvis den skulle slå ut positiv? Da lager jeg mye problemer for mange
Lykke tilVondt i magen. Jeg var fin i form igår, gikk på jobb. Utover ettermiddagen og kvelden så har jeg bare blitt tettere i nese og bryst, sår hals osv. Har bestilt test kl 10.28.
Tenk hvis den skulle slå ut positiv? Da lager jeg mye problemer for mange
Det har vært mye smitte her i området i det siste, deriblant i rusmiljøet. Vi går til noen i det miljøet på jobb, de fant nettopp ut at det var smitte i miljøet og vi må nå bruke fullt smitteutstyr ved tilsyn der. Men det ble noen vakter uten utstyr.Regner med det er en korona-test du snakker om.
Jeg har tatt den et par ganger, tenker egentlig ikke så mye over "hva viss" de gangene jeg har tatt den, det er liksom bare noe man gjør nå om dagen. De fleste tester negativt uansett - litt "det skjer ikke meg" holdning, men tar testen likevel.
Egentlig litt som refleks, påkjørt av bil siden den ikke seg meg i mørket, "det skjer ikke meg" - likevel, jeg bruker refleks bare fordi det er det man gjør.
Sikker på at hun har riktig type brille glass?Hehe, putte litt planter der de legger ting ja
Mellomste skal ha synstest egentlgi bare fordi optikeren sa "lurt å ta en tst om et par år for å se om det har endret seg" da hun fikk lesebriller for et par år siden. Hun mene lesebrillene ikke virker, de bare gjør det vanskelig å se på avstand = tavla. Jeg sier at de virker som bare det. Hun fikk lesebriller fordi hun fikk hodepine hver dag på skolen. DE dagene hun glememr dem igjen så har hun hodepine, til vanlig har hun ikke hodepine leger. DE virker!
Men en mny test etter et par år er sikkert ikek dumt
Jeg for min del ser bedre uten enn med brillene mine, på nært hold (er jo nærsynt, så det er logisk det) og ser ikke optimalt på middels avstand. Type, sliter med å se stillingen eller klokken på en fotballkamp på tv.. Og små ting på pc skjemen av og til. Så jeg trenger en synstest og sikket nye briller.
Uansett, masse lykke tilDet har vært mye smitte her i området i det siste, deriblant i rusmiljøet. Vi går til noen i det miljøet på jobb, de fant nettopp ut at det var smitte i miljøet og vi må nå bruke fullt smitteutstyr ved tilsyn der. Men det ble noen vakter uten utstyr.
Jeg er tettere enn tidligere, tung i pusten. Så jeg frykter reelt at den kan slå ut positiv
Det har vært mye smitte her i området i det siste, deriblant i rusmiljøet. Vi går til noen i det miljøet på jobb, de fant nettopp ut at det var smitte i miljøet og vi må nå bruke fullt smitteutstyr ved tilsyn der. Men det ble noen vakter uten utstyr.
Jeg er tettere enn tidligere, tung i pusten. Så jeg frykter reelt at den kan slå ut positiv
Sikker på at hun har riktig type brille glass?
Jeg er langsynt, og de brillene jeg har fungerer utmerket når jeg leser, eller ser på skjermen, men de er laget for å være ekstra gode til akkurat det. Skal jeg se på noe på avstand må jeg ta de av meg dersom jeg skal se noe.
Fins også den typen som både fungerer på nært hold og på avstand
Klart du må få slappe av litt. Jeg er ganske god på det, men stresser litt innvendig likevel. Er så mye som skulle vært gjort, som bare jeg gjør. Jeg jobber tross alt ikke fullt. Men nå er det ut på tur i finværet med hunden. Han er mildt sagt utålmodig nå.Tenker jeg blir sittende her til neglene er tørket.
Så tar jeg koppen og kannen med ut på kjøkkenet og begynner og kose meg med blodbegerne.
Tenker at jeg også må få lov til å slappe av en gang i blant selv om jeg i utgangspunktet ikke er spesielt flink til det