Det gjør du rett iJeg håper at han som skal ha den forstår denprøver å gjøre det enklest mulig
![]()
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør du rett iJeg håper at han som skal ha den forstår denprøver å gjøre det enklest mulig
![]()
Vært oppe lenge du da ja. Lykke til med dagenJEg kommer til å slit med å konsentrere meg i dag.
Grunnet at klokka er litt over ni. Og derved er det 5 timer siden jeg har sovet. Og det er lenge til kvelden. Lenge til lunsj også.
Ikke frivillig, akkurat. Femåringen. Spent på hvordan hun holder ut, men hun kan om så ta seg en dubb hun... Jeg må liksom konsentrere meg om jobb.Vært oppe lenge du da ja. Lykke til med dagen![]()
Våkner tidlig ja, her må de som regel alltid vekkes. I dag kom de lett opp. Spesielt O som syns det var artig å følge med på ene tømreren. Så ble lite frokost på han, men happy var han nå iallefallIkke frivillig, akkurat. Femåringen. Spent på hvordan hun holder ut, men hun kan om så ta seg en dubb hun... Jeg må liksom konsentrere meg om jobb.
Våkner tidlig ja, her må de som regel alltid vekkes. I dag kom de lett opp. Spesielt O som syns det var artig å følge med på ene tømreren. Så ble lite frokost på han, men happy var han nå iallefall![]()
Aha ja...stemmer. Vinterferie neste uke herEldste er stort sett grei, står opp selv, mellomste må vekkes og minstemor vekker vanligvis meg. Men helst en time senere eller to da...
Denne uken er det bare "kle på dere og ut i bilen", veldig behageig, de får frokost hos min foreldre, de er der nå i vinterferien
Men jeg kjenne helt alviorlig at jeg er TRØTT!
Alle må driteJeg sitter og tenker på dorutinene mine av alle ting . Planlegger et dobesøk på kjøpesenter når jeg henter medisin og et til ( om jeg må) hos svigersIkke fristende å drite her( Sorry språket) , uten vann. Stakkars arbeidsfolk
![]()
GratulererI dag er det 20 år siden vi forlovet oss![]()
GratulererI dag er det 20 år siden vi forlovet oss![]()
HerligDen ikke så lille frøkna vår satte seg opp på en spisestuestol og begynte å stjele mat.
Vi hadde bakt potet med bacon. Hu tok baconet, og lot poteten ligge..![]()