Februarskravla!

God morgen.

Eller noe sånn.

God morgen ja. Eller god og god. Stress! Arbeidsfolk i alle etg :hilarious:

JEg kommer til å slit med å konsentrere meg i dag.

Grunnet at klokka er litt over ni. Og derved er det 5 timer siden jeg har sovet. Og det er lenge til kvelden. Lenge til lunsj også.

JEg kommer til å slit med å konsentrere meg i dag.

Grunnet at klokka er litt over ni. Og derved er det 5 timer siden jeg har sovet. Og det er lenge til kvelden. Lenge til lunsj også.
Vært oppe lenge du da ja. Lykke til med dagen :)

Vært oppe lenge du da ja. Lykke til med dagen :)
Ikke frivillig, akkurat. Femåringen. Spent på hvordan hun holder ut, men hun kan om så ta seg en dubb hun... Jeg må liksom konsentrere meg om jobb.

Ikke frivillig, akkurat. Femåringen. Spent på hvordan hun holder ut, men hun kan om så ta seg en dubb hun... Jeg må liksom konsentrere meg om jobb.
Våkner tidlig ja, her må de som regel alltid vekkes. I dag kom de lett opp. Spesielt O som syns det var artig å følge med på ene tømreren. Så ble lite frokost på han, men happy var han nå iallefall :)

Våkner tidlig ja, her må de som regel alltid vekkes. I dag kom de lett opp. Spesielt O som syns det var artig å følge med på ene tømreren. Så ble lite frokost på han, men happy var han nå iallefall :)

Eldste er stort sett grei, står opp selv, mellomste må vekkes og minstemor vekker vanligvis meg. Men helst en time senere eller to da...

Denne uken er det bare "kle på dere og ut i bilen", veldig behageig, de får frokost hos min foreldre, de er der nå i vinterferien

Men jeg kjenne helt alviorlig at jeg er TRØTT!

Og åpenbart ikek mye konsentrert på jobb, jeg fårlogge av BV en stund

Jeg sitter og tenker på dorutinene mine av alle ting . Planlegger et dobesøk på kjøpesenter når jeg henter medisin og et til ( om jeg må) hos svigers :pIkke fristende å drite her( Sorry språket) , uten vann. Stakkars arbeidsfolk:hilarious:

Eldste er stort sett grei, står opp selv, mellomste må vekkes og minstemor vekker vanligvis meg. Men helst en time senere eller to da...

Denne uken er det bare "kle på dere og ut i bilen", veldig behageig, de får frokost hos min foreldre, de er der nå i vinterferien

Men jeg kjenne helt alviorlig at jeg er TRØTT!
Aha ja...stemmer. Vinterferie neste uke her:)

Når man har sånne smerter og får beskjed att ta 1 gram Vimovo takk sier jeg men når jeg væl tar det og kjenner fortsatt smerter:(:(

Back
Topp