Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde mye sv det også men heldigvis ikke hver helg, reising og det p komme set bort litt er viktig for min del så det prioriteres. Er vel derfor jeg savner det så innmariVi har stort sett hatt turneringer/opptreden med fotball eller håndball eller korps eller kor eller noe i helgene inntil korona avlyste alt. Så frihelger har vi vært hjemme. (med hytte kunne vi vært der noen av dem
I fjor dro vi på pinsetur, det kostet litt da, overnatting på campingplass, så ikke mange tusen akkurat.
Tror der blir litt mindre av det fremover her nå, ettersom ingen går på fotball lenger, og ikke synger i kor. Håndballen har begrenset sesong og speideren er tross alt bare på tur et par ganger i året, korpset mest aktiv i mai og desember. Så litt mer fri bør vi få. Om vi blir å reise så mye vet jeg ikke, men vi får se.Hadde mye sv det også men heldigvis ikke hver helg, reising og det p komme set bort litt er viktig for min del så det prioriteres. Er vel derfor jeg savner det så innmari
Her blir det vel mer Norgesturee igjen nå som det blir små igjen, rart det også når vi endelig hadde stort nok barn til å reise rundt i storbyer med.Tror der blir litt mindre av det fremover her nå, ettersom ingen går på fotball lenger, og ikke synger i kor. Håndballen har begrenset sesong og speideren er tross alt bare på tur et par ganger i året, korpset mest aktiv i mai og desember. Så litt mer fri bør vi få. Om vi blir å reise så mye vet jeg ikke, men vi får se.
Veldig braSå fornøyd med hvor flinke vi er blitt til å få tømt kjøleskapet for mat før vi fyller på igjen, kaster lite til ingen matmen nå er det temmelig skrapet, så må handles imorgen
![]()
Det holder vi også på medVeldig braher er prosjekt tømme frys.
Kjøper og kjøper inn.40% på Findus for eks og glemmer og vips stappa full frys.Det holder vi også på med![]()
Det har også litt å si ja, vi jar hatt små, som i under skolealder, sammenhengende fra 2008, men vi reiste jo ikke mye før den tid heller. Eller. Vi var på noen fotballturer, innenlands, med buss... Ikke en høydare, sånnsett....Her blir det vel mer Norgesturee igjen nå som det blir små igjen, rart det også når vi endelig hadde stort nok barn til å reise rundt i storbyer med.
Au da. Hva?Skulle være litt for rask i sted, endte med kutt![]()
Haha, kjenner til detKjøper og kjøper inn.40% på Findus for eks og glemmer og vips stappa full frys.
Skjærte opp paprika og eplerAu da. Hva?
Så i dag hadde jeg fiskepinner( glutenfrie ) og resten kapteins fylte rødspette hahaHaha, kjenner til det![]()
AuauSkjærte opp paprika og eplerKutt i en finger
Heldigvis ikke så dypt at det må sys, for det har jeg gjort noen gangerAuau
Nei man er jo forskjellig på det området , jeg syes det er gøy og spennende å reise rundtDet har også litt å si ja, vi jar hatt små, som i under skolealder, sammenhengende fra 2008, men vi reiste jo ikke mye før den tid heller. Eller. Vi var på noen fotballturer, innenlands, med buss... Ikke en høydare, sånnsett....
Flink du som tegner selv. Jeg har prøvd. Jeg skjønner tegningen selv, men ingen andreSååå kjedelig å tegne skisse over etasjene i huset. Første utkast av alle tre etasjer gjort, fintegnet en av dem. Bare to igjen
Skal tegne oversikt over str og plassering av vinduer, lengde og høyde på vegger osv.
Jeg håper at han som skal ha den forstår denFlink du som tegner selv. Jeg har prøvd. Jeg skjønner tegningen selv, men ingen andre![]()