Februarskravla!

Rolig ettermiddag her, kengubsrnet har vært hos kjæresten, mannen har jobbet og jeg har nettshopping diverse til barnerommet og sett film :)

Musemor fornekter seg ikke :P
Kjøpte for en stund siden en plante under navnet "grønn plante".
Har nå funnet ut at den egentlig heter Rynkerotterumpe (av alle ting).
Nå har Musemor lyst på flere planter med obskure navn :P

Musemor fornekter seg ikke :p
Kjøpte for en stund siden en plante under navnet "grønn plante".
Har nå funnet ut at den egentlig heter Rynkerotterumpe (av alle ting).
Nå har Musemor lyst på flere planter med obskure navn :p

Nå fikk du meg til å le høyt. På kontoret! Jeg er ikke på hjemmekontor denne uka!

Rolig ettermiddag her, kengubsrnet har vært hos kjæresten, mannen har jobbet og jeg har nettshopping diverse til barnerommet og sett film :)
Bar ett spørsmål jeg har lurt på en stund, har du vert her inne siden KB var baby? :hungry:

Jeg tror jeg bare hadde gått for å kalle den peperomia:hungry::hilarious:
Ikke jeg.
Er stolt av å ha en plante som heter Rynkerotterumpe :P
Har akkurat funnet ut at det fins en plante som kalles Horebukk, den må jeg bare få tak i.

Tenk så gøy det vil være å snakk om planter etter et glass vin hjemme hos meg dersom det fins både Rynkerotterumper og Horebukker :P

Jeg har byttet ot nettbutikk-vindusshoppingen min fr plnatasjen til kreativshop jeg i dag.

Jeg skal nedom der, om jeg altså for et par timer siden fant ut er to min fra jobb, på vei for å hente ungene i dag (ok, det blir omvei da, men ikke lang omvei) og kjøpe et mønster til jentenes syprosjekt hos mamma.

Desverre står symaskina mi i stampe igjen (trodde jeg hadde fikse den i morges, men bare korttidsfiks viste det seg) så den må visst på besøk til en barnehageonkel. Vel, symaskinreparatør på ettermiddagen, barnehagelærer på dagtid.

Og altså, JEG syr jo ikke heller, men min ti år gamle datter syr, hos min mor. JEG har bare LYST til å sy jeg. Men det forutsetter en maskin som fungerer.

Back
Topp