Så, jeg og frøkna har klart å forsove oss idag.
Jeg har alarm på 8:15 som jeg har skrudd av og ble vekt av frøkna kl 10:30 idag. WOW.
Oi, da sov dere lenge, var det noe viktig dere skulle rekke siden du hadde alarm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så, jeg og frøkna har klart å forsove oss idag.
Jeg har alarm på 8:15 som jeg har skrudd av og ble vekt av frøkna kl 10:30 idag. WOW.
Neida vi prøver bare å holde på rutinene så godt som mulig.Oi, da sov dere lenge, var det noe viktig dere skulle rekke siden du hadde alarm?
Kanskje derfor de setter opp i vinterferien da.
Neida vi prøver bare å holde på rutinene så godt som mulig.
Begynner i barnehage i mai, og da må hu jo opp tidligere, så vanligvis vekker vi hu rundt 9.
Synes dere sjal kjøpe hytte jegNår hode tar ville veier
La meg begynne med at: Nei, vi skal ikke ha hytte. Det er ikke en tanke som engang er reelt plantet i mitt hode, det er ikke aktuelt på en flekk og jeg har ikke lyst å bruke så mye penger på noe vi kan bruke så lite. (vi har TELT, ikke campingvogn, som vi drar på camping med også. Ca der ligger betalingsviljen min. Mannens er nesten enda lavere, han vil ikke på camping engang)
Men 'korona gjør noe med en, når en tenker på hyttemuligheter.
Så leser en avisa da, og ser "her kommer 113 nye hyttetomter" og første tanke er "hallo, det er digert. Ikke mye frem langt utpå fjellet der!" neste tanke er "hmm, hvor langt er det egentlig til Stryn? Svaret viser seg å være ca 2 timer. Er det overkommelig avstand til t et brukes i helgene?
Jobbe videre, ikke tenke på dette. Hmm, tanken glir ned i hodet mens en avstemmer en konto, men atte.... lese artikkelen igjen. Google de som skal bygge det. tindehytter.
Hmm, atte Danebu 80 med hems var ei fin hytte, tre soverom og hems, stoooor hytte det, plass til mange på besøk også sånnsett,
Sleng tilbake at NEI, jeg skal ikke bruke over 2 mill på ei hytte, pluss tomt, så vi snakker ifølge avisa fra 2,5-3 og oppover antatt i dette området. Og nei, jeg skal ikke det. Og vi skal ike ha hytte, og vi har ikke interesse eller behov eller planer elle noe.
Det er bare åpenbart litt kjedelig på jobb i dag.
Jeg vender hode tilbake til avstemminger, og en betaling står også på listen min ja. Fint. Hodet er klart for-- vel, ikke helg. Men hente unger og hjem og kose oss, kanskje?
Synes dere sjal kjøpe hytte jeg![]()
Ser den , hytter har i tillegg blitt veldig mye dyrere i pr. Vår var verdt rundt 3 mill for noen år siden, litt mer nå antar jegHar ikke råd uansett. (ja, jeg sveipa meg innom en lånekalkulator også, og det ene er jo at vi må ha en god del egenkapial, men lånet ville ifølge den kalkulatoren fort kostet oss 8-9000 i mnd (med dagens minimale renter) og det er jo helt ærlig ganske mye penger. Med tanke på at feriebudsjettet vårt i året reelt fort ligger på ikke stort mer enn det...
Lykke tilSitter hos legen og 100 spørsmål angående hodepine. Blir henvisning til Mr av hode . BT blodprøver skall tas nå. Må ju le litt ogakurat når jeg sko si jeg spiser og spiser så sier legen jeg sko akurat si vi må ta en gravitetstest
. Satsar på att den ikke er positiv
Dey pleier å bli andre rutiner da uansettNeida vi prøver bare å holde på rutinene så godt som mulig.
Begynner i barnehage i mai, og da må hu jo opp tidligere, så vanligvis vekker vi hu rundt 9.
Det er litt for oss også, så vi får litt mer alenetid om kvelden f eks.Dey pleier å bli andre rutiner da uansett
Ser den , hytter har i tillegg blitt veldig mye dyrere i pr. Vår var verdt rundt 3 mill for noen år siden, litt mer nå antar jeg
lavt feriebudsjett da![]()
Å jaDet er litt for oss også, så vi får litt mer alenetid om kvelden f eks.![]()
Jupp dessverre, åremål har utgått fir oss pga prisJa, det har blitt dyrt it år, absolutt
Ja, lavt feriebudsjett, vel, det er nok noe høyere, men ikke SÅ høyt at det er 12*månedsbeløpet, og i tillegg så skal vi jo uansett på den andre ferien
Men vi har billig hovedferie, det har vi, svigers, gratis overnatting, det er derved litt tilskudd i mat og ellers en dag i Hunderfossen som koster, liksom.
Takk.Lykke til
Vi har stort sett hatt turneringer/opptreden med fotball eller håndball eller korps eller kor eller noe i helgene inntil korona avlyste alt. Så frihelger har vi vært hjemme. (med hytte kunne vi vært der noen av demJupp dessverre, åremål har utgått fir oss pga pris
Ja vi hadde også noen billige hovedferier men vi reiste ho mye på helgeturer og sndre turer så samlet sett i løpet av året ble det jo endel