Deco blueHvilken farge er det nå?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deco blueHvilken farge er det nå?![]()
Så braHar fri mandag, onsdag og fredag denne uken på grunn av vinterferien![]()
Fri i morgen jeg også men det fordi jeg har time på sykehuset en time unnaI morgen rømmer jeg huset, har fri 2 dager nå etter arbeidshelgKommer både snekker og rørlegger i morgen så blir mye bråk. Får gå en lang tur, storhandle og må innom for flere perler et eller annet sted
![]()
Lykke tilFri i morgen jeg også men det fordi jeg har time på sykehuset en time unna

Man skulle tro man kunne ta hensyn til vinterferie ja..Ungene skal reise vekk i vinterferien og så setter BUP opp 2 møter med eldste den uka. Skal ikkje barn under utredning få vinterferie? Ja eg veit det er vanlig arbeidsuke men dei kunne ha tatt andre møter den uka. Og dei er ikkje blid på meg fra før, siden eg ber dei ta hensyn til at eg ikkje har fast jobb og må ta dei vakter eg får.... Men nå kræsje det med andre oppfølgingsmøter om ungene i mars og april, det er ikkje jobbrelatert. Eg har 3 ulike instanser i bildet, snart 4 når PPT kommer inn på guttungen og. Og skal ha full jobb utenom![]()
TakkLykke til![]()
Set er køer rundtomkring , de setter jo ikke opp timer for å være slemme liksom .Man skulle tro man kunne ta hensyn til vinterferie ja..
Og at du jobber turnus, er jo ikke uvanlig det.
Man skulle tro man kunne ta hensyn til vinterferie ja..
Og at du jobber turnus, er jo ikke uvanlig det.
Men de vet om vinterferien over ett år i forveien, burde være mulig å få til noe rundt det.. Men jeg vet ikke hvordan det funker ^^Set er køer rundtomkring , de setter jo ikke opp timer for å være slemme liksom .
Leit.Nei dei godtar ikkje det, er enslig mor og må jobbe. Annakvar uke kan eg ta seinvakt, men eg trenger litt forvarsel. Og det er mange møter, ikkje kun BUP. Men BUP krever mykje.. Skal ha pmto, siden ungene trenger anna tilnærming med grenser, det går vekk tid med det også.
Leit.
De setter opp timer når de har ledig , om de skal ta hensyn til alt blir det lite timerMen de vet om vinterferien over ett år i forveien, burde være mulig å få til noe rundt det.. Men jeg vet ikke hvordan det funker ^^
Set er køer rundtomkring , de setter jo ikke opp timer for å være slemme liksom .
Smaken skal man ikke klage på nei. Gode ble de. Ikke så pene, men det er greit.Høres godt ut!
Kanskje derfor de setter opp i vinterferien da.Nei ikkje slemme. Men eg har så mange ganger forklart situasjonen....