Nei, gjør gjerne ikke det gitt. Følger med på Finn så får vi se hva som skjerGjør jo aldri det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, gjør gjerne ikke det gitt. Følger med på Finn så får vi se hva som skjerGjør jo aldri det![]()
Ja lykke til uansett hvilken vei det går.Nei, gjør gjerne ikke det gitt. Følger med på Finn så får vi se hva som skjer![]()
Tusen takkJa lykke til uansett hvilken vei det går.![]()
Min dag idag!
Og mellomste til Sara
Weeeee for oss!
Hurra for deg!
Og jenta mi ja.
For 10 år siden var jeg intenst opptatt. 6.17 er hun født.
Høres godt ut!Pizzaboller ville hun ha til middag.
Pizzakadaver tror jeg vi kaller dette, en altfor løs deig, kjevle, ha på fyll. Men rulle? Nei. Skrape med en slikkepott egentlig. Løfte over på skjærefjøl? Skrape, ja.
Men hey. Halvparten er kjøttdeig og ost og andre halvparten del delt mellom skinke, pepperoni og skinke&pepperoni, helt som hun ønsket. Jeg husket ost, det skjer ikke alltid, og smaken blir nok bra selv om utseende er så som så. Det går nok bra.
En time så drar jeg og henter ungene, så nå får jeg ta et drag i kjelleren, henge bort skøyter og lesse bort litt klær så det er plass til gjester. Selv om vi er relativt korona-tilpasset med totalt 6 gjester fra 2 husholdninger, min bror med familie og mine foreldre. Mine og min brors unger er hos mine foreldre hele denne uken på dagtid så vi er en felles kohort uansett.
Grarulerer så mye til frøknaPust med magen.
I dag er det bursdag!
Jeg skal bake kake. Og vaske huset.
Mannen har hjemmekontor, både praktisk og upraktisk. Da slipper han bruke en halvtime å kjøre hjem etter møtet som varer til over fire. Men han sitter i telefonen støtt og stadig. Og altså møte senere i dag. Så jeg må støvsuge mellom slagene....
På lista mi gjenstår nok til å holde på til hun legger seg i kveld. Men jeg har begynt på en god del av det, bare ikke fullført så der er ikke strøket... Den støvsugeren gjentsår før jeg kan stryke "salongene" fra lista. Samt en ren duk som straks er ferdig i vaskemaskina.
Gratulerer med dagen
TakkGratulerer med dagen![]()
Hehe, gøy det daTakk
33 år gammel og like hype angående bursdager![]()
Takk
33 år gammel og like hype angående bursdager![]()
Så unge dere erHehe, gøy det daet år yngre enn meg du da. Blir 34 år her
![]()
Det er kjempebraSå unge dere er
Jeg for min del er fremdeles veldig glad i å ha bursdag![]()
Haha.Hehe, gøy det daet år yngre enn meg du da. Blir 34 år her
![]()
Haha jodaSå unge dere er
Jeg for min del er fremdeles veldig glad i å ha bursdag![]()