Pustepause.
Det tar på å rydde huset når bare minste nødvendige og knapt nok det er utført siste to mnd. Overtidsjobbing, helgejobbing. Sørger for rent undertøy og vasket litt annet klær innimellom, ryddet av bordet for å spise, men ikke sånn skikkelig ryddet stua på lenge. Eller kjøkkenet. Eller badet. Vasket sånn at det er hygienisk forsvarlig, men hopet seg opp med ting på kommoden, og på hylla og skittentøyet vokser over sine grenser. Det skal komme under kontroll nå de neste ukene.
Vel. Offisielt er nå de siste Julegavene ryddet bort fra stua (det er to ull-feller da, så når det var så kaldt la jeg den ene i sofaen der jeg sitter på kveldene)
Må ha en runde og få opp alle små deler av playmo etc før jeg tar frem støvsugeren. Støvsuge både sofa og gulv tenker jeg.
Sånn går nå dagen, og sakte jobber jeg meg gjennom listen min, men der er store punkter så det er ikke så mye mer som er strøket enda, men jeg er godt igang på et par av dem.
Jeg skal så definitivt igang med kveldsrutiner fra i morgen kveld, sånn at det ikke gror igjen så fort. Nå som jeg ikke jobber til leggetid er det mer overkommelig å komme igang med gode vaner