Februarskravla!

jeg tror ikke man får reist i år, men neste år satser jeg på og da er jeg muligens i permisjon så da kan jeg reise når jeg vil
Jeg har ikke enorme forventninger per nå, men et lite håp ligger jo der. Hvis ikke får vi bare dytte bestillingene framover.

Jeg har vel offisielt strøket en times arbeid fra to do listen mkn, den med 12,5 timers arbeid som skal gjøres før i morgen kl 15.

Jeg har brukt en del tid på rommet til hun som har bursdag. Det står ikke på listen min. Og det punktet jeg har strøket tok nok mer enn den timen jeg hadde satt av...

Jeg får fortsette med det neste.

Jeg har vel offisielt strøket en times arbeid fra to do listen mkn, den med 12,5 timers arbeid som skal gjøres før i morgen kl 15.

Jeg har brukt en del tid på rommet til hun som har bursdag. Det står ikke på listen min. Og det punktet jeg har strøket tok nok mer enn den timen jeg hadde satt av...

Jeg får fortsette med det neste.
Lykke til :)

Drevet å plantet om.
I år blir det 12 chilliplanter, og 12 paprikaplanter :)

Pustepause.
Det tar på å rydde huset når bare minste nødvendige og knapt nok det er utført siste to mnd. Overtidsjobbing, helgejobbing. Sørger for rent undertøy og vasket litt annet klær innimellom, ryddet av bordet for å spise, men ikke sånn skikkelig ryddet stua på lenge. Eller kjøkkenet. Eller badet. Vasket sånn at det er hygienisk forsvarlig, men hopet seg opp med ting på kommoden, og på hylla og skittentøyet vokser over sine grenser. Det skal komme under kontroll nå de neste ukene.

Vel. Offisielt er nå de siste Julegavene ryddet bort fra stua (det er to ull-feller da, så når det var så kaldt la jeg den ene i sofaen der jeg sitter på kveldene)

Må ha en runde og få opp alle små deler av playmo etc før jeg tar frem støvsugeren. Støvsuge både sofa og gulv tenker jeg.

Sånn går nå dagen, og sakte jobber jeg meg gjennom listen min, men der er store punkter så det er ikke så mye mer som er strøket enda, men jeg er godt igang på et par av dem.

Jeg skal så definitivt igang med kveldsrutiner fra i morgen kveld, sånn at det ikke gror igjen så fort. Nå som jeg ikke jobber til leggetid er det mer overkommelig å komme igang med gode vaner

Tjuvlånte høytaleren til kengubarnet , han er ikkke hjemme så... diskolys på den, digg kår jeg ligger i badekaret

Mannen er åpenbart en evighetsmaskin. Men kommer til gjengjeld knapt ut av kjøkkenet. (han har tatt ned utrlysene, men ellers har han mye vært på kjøkkenet. Som trenger en grundig vask det også altså, det gjør jo det)

Jeg, er sliten. Landet i trappa med mobilen for en pustepause. Igjen. Jeg må få fullført litt mer fra lista mi. I tillegg til stua, fakrisk enten kjellergangene eller badet, for at der som står igjen i morgen skal la seg gjennomføre på angitt tid. Da skal jeg jo bake kake og pizzaboller også, i tillegg til det som står igjen på lista mi (jax det står der det også da) og handle.

Jeg har kjøpt peppa gris brødrister som synger :p
Ja cupcake fant jeg i tre med etasjefat så blir det litt plastikk også tenker jeg. Fikk lekekjøkken til jul men ingenting tilbehør , det er jo ikke gøy
Det høres jo helt perfekt ut:)

Fikk heldigvis reist mye i 2019 så jeg, men gått glipp av to turer jeg virkelig gledet meg til
Ja her har det blitt 2 turer avbestilt, og har jo ellers ikke fått reist til familie rundt om. Har familie på Østlandet, Sørlandet og Sverige :)

Ja her har det blitt 2 turer avbestilt, og har jo ellers ikke fått reist til familie rundt om. Har familie på Østlandet, Sørlandet og Sverige :)
To turer det ikke ble noe av her heller..
ikke sett familien min siden juni her, håper å få sett de i sommer

Back
Topp