Februarskravla!

Og det brøt bråket løs i huset..
Stemor ringte og lurte på om jeg kunne være hos pappa ikveld siden hun skulle på kveldsvakt. Han får til tider litt små anfall med tale og hvis han skulle få kramper o.l, så må ambulanse kontaktes. Egentlig skulle min søster det, men hun ligger strak ut med "migrene" (sannsynligvis stresshodepine, hun er plaget av det).
Da blir min samboer gretten og spør om hun ikke bare kan ta to paracet og bite tennene sammen? Og han kunne ikke være med ungene siden han måtte rive på nyhuset :banghead: han sier at søsteren min skaper mye bråk og stress for meg, men han lager da like mye av begge deler for meg. Han ser det bare ikke.

Jeg måtte spørre svigermor igjen, om hun hadde mulighet til å ta ungene:sorry: takk og pris for henne:Heartred

Sniker. Men så denne i KK i dag, og tenker at den hadde vært passende i ditt tilfelle.
:hilarious::hilarious::singing::singing:
 

Vedlegg

  • 763F599C-6CA5-441C-8612-76BB23AEBE04.png
    763F599C-6CA5-441C-8612-76BB23AEBE04.png
    73,6 KB · Visninger: 18
Vi snakket litt sammen da jeg leverte, og hun sa at jeg bare kunne snakke med henne om dette. Hun opplever jo også hvordan han er nå under hardt press, da blir han litt...ufyselig:shy:
Tourettes'en hans tåler ikke særlig stress før en merker det på ham, og det er veldig utfordrende å leve med :shy:
Om ikke annet: Greit med en bekreftelse på at flere opplever det samme? Hurra for godt forhold til svigermor. :Heartred
 
God morgen

Festlig samtale ved frokostbordet. 7.30 i morges

"Skal du ha med kakao i dag vennen, siden dere skal ake i gymmen? (de skal på en liten tur for et prosjekt de holder på med, også har de gym på slutten av dagen så de kal ha med akebrett)

Ja, vi kan ha med kakao og pølser, for læreren har med engangsgrill. "

Fint. Kjekt om man får vite om pølser sånn f.eks dagen før.... Heldig med den, mannen har kjøpt en akke grillpølser i går, og jeg fant et par pølsebrød i rest, strengt tatt passert best før, men de var ikke myglet og luktet greit. litt tørre, men han ville ha dem, bare la være å spise dem om de ikke er gode, da spiser han bare pølsa.

Men altså, hadde jeg fått vite dette når han kom hjem i går, så hadde vi hatt både pølser og brød
 
Trekk pusten dypt, senk skuldrene

NRK nyhetsmorgen, spilt av 3 timer forsinket så den starter klokka 6.30 nå, og kakao, for jeg laget for mye til guttungen IMG_20210203_092728.jpg

Treffende nok fikk jeg termokopp i kalenderen på jobb (tilfeldig) med teksten
Pust! Livet er nå!
 
God morgen :) -11 her. Snart helg:p jeg gleder meg hver gang onsdag er over da føles alt så mye lettare. Ingen aktivitet torsdag /fredag. Lekser er bara lesing så herlig.
 
-8,5 her, kaldt nok. Frossen bil med is på både innsiden og utsiden

Det er speider her i morgen, de to eldste ungene skal på aking, leveres kl 18 et lite stykke herfra, så vi må kjøre dem, og altså hentes igjen der halvannen time senere. I dag skal vi i bursdag kl 17, så her blir det full fart og trolig derfor vi var så heldige å ha en pakke pølser i kjøleskapet i morges. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Men fredag er fin, ingen aktiviteter og ingen lekser.

Eldste går i 7. klasse så han har en del lekser, i tillegg til minimum 20 min lesing i valgfri bok (og skrive bokmelding etter hver bok)
Mellomste i 4. er relativt fort ferdig med leksene, heldigvis
 
Vask av hus, legge på plass klær, hente kengubsrnet , få tak i noen blomsterpotter og hjemmebesøk på planen her i dag...
 
Back
Topp