Ble ikke bordMå dele bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke bordMå dele bilde
Tror det beste er noen timer hver ukedag eventuelt. Vet ikke, barnehagen er åpen for å gjøre det som er best for oss.Må jo ikke være hver dag
Jeg er glad min hadde fast fri og kortere dager, men må jo finne ut selv hva som passerTror det beste er noen timer hver ukedag eventuelt. Vet ikke, barnehagen er åpen for å gjøre det som er best for oss.
Ja tar nok kortere dager og kanskje 3 i uka til å begynne med. Får se, snakke med de om hva som er best. Hu må venne seg til det og det må vi ogsåJeg er glad min hadde fast fri og kortere dager, men må jo finne ut selv hva som passer
Joda, kan ikke sammenligne aktivitet i bhg med hjemme, men han er definitivt aktiv nok hjemme ogsåEller mer aktivitet = mer snørr
JuppJa tar nok kortere dager og kanskje 3 i uka til å begynne med. Får se, snakke med de om hva som er best. Hu må venne seg til det og det må vi også
Og det brøt bråket løs i huset..
Stemor ringte og lurte på om jeg kunne være hos pappa ikveld siden hun skulle på kveldsvakt. Han får til tider litt små anfall med tale og hvis han skulle få kramper o.l, så må ambulanse kontaktes. Egentlig skulle min søster det, men hun ligger strak ut med "migrene" (sannsynligvis stresshodepine, hun er plaget av det).
Da blir min samboer gretten og spør om hun ikke bare kan ta to paracet og bite tennene sammen? Og han kunne ikke være med ungene siden han måtte rive på nyhuset han sier at søsteren min skaper mye bråk og stress for meg, men han lager da like mye av begge deler for meg. Han ser det bare ikke.
Jeg måtte spørre svigermor igjen, om hun hadde mulighet til å ta ungene takk og pris for henne
Om ikke annet: Greit med en bekreftelse på at flere opplever det samme? Hurra for godt forhold til svigermor.Vi snakket litt sammen da jeg leverte, og hun sa at jeg bare kunne snakke med henne om dette. Hun opplever jo også hvordan han er nå under hardt press, da blir han litt...ufyselig
Tourettes'en hans tåler ikke særlig stress før en merker det på ham, og det er veldig utfordrende å leve med
Sniker. Men så denne i KK i dag, og tenker at den hadde vært passende i ditt tilfelle.
Vet ikke hva vi skulle ha gjort uten demOm ikke annet: Greit med en bekreftelse på at flere opplever det samme? Hurra for godt forhold til svigermor.
Legetime idag, fysisk denne gangen så det er vikaren.
Skal endelig ha en sjekk for fibromyalgi.
Og kontrollere stoffskiftet igjen.
Lykke tilLegetime idag, fysisk denne gangen så det er vikaren.
Skal endelig ha en sjekk for fibromyalgi.
Og kontrollere stoffskiftet igjen.
Lykke til
TakkerLykke til