Februarskravla!

Jobb har han jo uansett, men han trenger en forandring :)

Det gjør egentlig min også, men han fortsetter nå der han er. Jeg ser at han hadde hatt godt av noe annet ;)
 
Men nå logger jeg av jobb for i kveld, to do lista er litt for lang enda desverre men jeg får bare fortsette i morgen.
 
Hmmf... Vi ble ringt igår av bhg om å hente magnus pga snørr. Jeg var på jobb, og samboer hadde visst glemt å si at han hadde begynt med klart snørr på fredag kveld :rolleyes: ringte idag for å forhøre meg, da han ikke snørret hos svigermor igår og heller ikke på ettermiddagen da jeg var med dem. Han snørret ute da, da vi lekte i snøen. Jeg føler meg som den masete mammaen som vil ha ungene i bhg, men jeg forstår rett og slett ikke hvilke retningslinjer de følger :wacky:
 
God morgen
Ny dag venter, sv så på skeidar å hente et bord, innom mestergrønn for å finne blomster å så hjem å få på plass bord og blomster
 
Hmmf... Vi ble ringt igår av bhg om å hente magnus pga snørr. Jeg var på jobb, og samboer hadde visst glemt å si at han hadde begynt med klart snørr på fredag kveld :rolleyes: ringte idag for å forhøre meg, da han ikke snørret hos svigermor igår og heller ikke på ettermiddagen da jeg var med dem. Han snørret ute da, da vi lekte i snøen. Jeg føler meg som den masete mammaen som vil ha ungene i bhg, men jeg forstår rett og slett ikke hvilke retningslinjer de følger :wacky:

Hmm. Snørr når de er ute i snøen, der er jo normalt for små (og store) folk?
 
Hmmf... Vi ble ringt igår av bhg om å hente magnus pga snørr. Jeg var på jobb, og samboer hadde visst glemt å si at han hadde begynt med klart snørr på fredag kveld :rolleyes: ringte idag for å forhøre meg, da han ikke snørret hos svigermor igår og heller ikke på ettermiddagen da jeg var med dem. Han snørret ute da, da vi lekte i snøen. Jeg føler meg som den masete mammaen som vil ha ungene i bhg, men jeg forstår rett og slett ikke hvilke retningslinjer de følger :wacky:
Føler de er vel overivrige med å sende hjem. Selvsagt man skal være forsiktig , men hallo...
 
Føler de er vel overivrige med å sende hjem. Selvsagt man skal være forsiktig , men hallo...
Hmm. Snørr når de er ute i snøen, der er jo normalt for små (og store) folk?
Ja, syns de er litt for ivrige til tider her :p han snørrer endel nå, men nå har vi vært ute en times tid i kalde grader og snø :) tok fri frøkna også, så kan vi ta en dag i snøen i det som ser ut til å bli en solfylt dag :D
 
Ja, syns de er litt for ivrige til tider her :p han snørrer endel nå, men nå har vi vært ute en times tid i kalde grader og snø :) tok fri frøkna også, så kan vi ta en dag i snøen i det som ser ut til å bli en solfylt dag :D
Dere får kose dere:)
 
Ja, syns de er litt for ivrige til tider her :p han snørrer endel nå, men nå har vi vært ute en times tid i kalde grader og snø :) tok fri frøkna også, så kan vi ta en dag i snøen i det som ser ut til å bli en solfylt dag :D

Kos dere

Blir fint vær her også, men jeg jobber og stresser i dag, så det blir ikke noe tidligere henting enn nødvendig i bhg. De store er på skolen

Litt tidlig må hun dog hentes, for vi må ha spist middagen ferdig innen 1715, og jeg må lage den før vi spiser den, for så er det korps, og jeg vet enda ikke om mannen kommer hjem i tide til å passe henne eller om jeg har med meg en 5 åring på kropsøvelse, som blir lei. Juhu. Pust med magen. Alt skal ordne seg, og er jeg ikke ferdig med jobb til da så skal jeg logge på igjen når jeg er hjemme fra krops, og jobbe til krampa tar meg, for dette regnskapet SKAL være ferdig avstemt før i morgen tidlig klokken 6.

Og, ehh, det har jeg et til som skal. Men det er bitte lite, så det går trolig bra, jeg må bare ikke glemme det
 
En effektiv måte å ikke innse hvor mye klokka er, og derved senke skuldrene og tenke en ikke trenger stresse enda:
Slå på nrk netttv. Spol tilbake så langt som mulig, og derved kan man 9.30 begyne å høre nrk nyhetsmorgen fra et par timer tidligere, og sitter nå og hører "klokken er halv åtte, her er nrk nyheter"

Nrk nyhetsmorgen virker å være en sending som går både på tv og radio? Å høre det på headsett uten å se noe virker i alle fall helt som å høre på radio, og ser man på dem så er det ikke klassisk TV liksom.

Men, hey, klokka er selvsagt ikke halv åtte, det vet jeg, men jeg får høre på noe som tar hodet vekk fra at jeg stresser med jobb.,
 
Denne mnd har endelig eldste bursdag, etter månedsvis med mas :p 4år!
 
En effektiv måte å ikke innse hvor mye klokka er, og derved senke skuldrene og tenke en ikke trenger stresse enda:
Slå på nrk netttv. Spol tilbake så langt som mulig, og derved kan man 9.30 begyne å høre nrk nyhetsmorgen fra et par timer tidligere, og sitter nå og hører "klokken er halv åtte, her er nrk nyheter"

Nrk nyhetsmorgen virker å være en sending som går både på tv og radio? Å høre det på headsett uten å se noe virker i alle fall helt som å høre på radio, og ser man på dem så er det ikke klassisk TV liksom.

Men, hey, klokka er selvsagt ikke halv åtte, det vet jeg, men jeg får høre på noe som tar hodet vekk fra at jeg stresser med jobb.,
Haha! Smart måte å lure seg selv på. :happy: (Og ja, er egentlig et radioprogram, men funker godt på flere flater – i likhet med for eksempel Dagsnytt18.)
 
Back
Topp